Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1360583
Nou, ik weet nog niet veel. Gestegen leverwaarden Bloedarmoede witte en rode bloedcellen verschillen van de normale kleur, ontstekingen v/d lever algemeen. Dus ga ik straks weer om antibiotica en maak ook een afspraak voor een echo. Vit K moet ze hebben.
Angelique, je hebt de groeten van Mariska
#1360589
Unique schreef: Nou, ik weet nog niet veel. Gestegen leverwaarden Bloedarmoede witte en rode bloedcellen verschillen van de normale kleur, ontstekingen v/d lever algemeen. Dus ga ik straks weer om antibiotica en maak ook een afspraak voor een echo. Vit K moet ze hebben.
Angelique, je hebt de groeten van Mariska
Dank je :)

Uitslagen houden ook nog niet echt over :-\

Ik zou matig zijn met de cb-kip, want daar zit natuurlijk ook wel weer het nodige aandeel orgaan in en dat kun je nu niet gebruiken. Als het puur voor se smaakmakerij is dan zou ik er nog wat rijst en verse kip doorheen mengen en dat dan zo geven.

Vit. K ???  oké, het zal wel. spinazie, broccoli zijn zo'n beetje de grootste vit. K leveranciers, daarnaast is rundvlees ook een vit. K leverancier, maar dat zou ik nu niet geven.
#1360595
Ik ga proberen straks nog wat wijzer te worden, maar dan is het spreekuur en hebben ze waarschijnlijk geen tijd voor mij. Ik zal proberen uit te vissen of de CB kip ook orgaan bevat. Ze zouden nog een keer naar het lab. bellen of ze het nogmaals willen nakijken, vreemd hoor. Ook een tumor is niet uitgesloten.
#1360604
Zelf heb ik redelijk veel de smuldier kip enkelvoudig gebruikt. Aangevuld met kalkoenvlees en witvis.
Orgaan kreeg ze helemaal niet meer, alleen heeeeel af en toe een klein stukje pens omdat ze dat zo lekker vind. Maar dat was pas toen ze zeker een maand verder was.

Het gele ben je niet zo 1,2,3 kwijt, daar gaat een aantal weken overheen voordat de kleur weer redelijk normaal is. Ik weet het. het ziet er niet super uit, maar uiteindelijk verdwijnt de gele kleur wel weer. (mits het dus een ontsteking is)

Ik zou zeker een echo laten doen, dan kun je tenminste echt zien of het een tumor of een ontsteking is. Daar kunnen ze ook vaak een punctie doen, zodat ze precieser kunnen zeggen wat er aan de hand is.

Veel succes en sterkte met verder onderzoek.
#1360610
choopy schreef: Zelf heb ik redelijk veel de smuldier kip enkelvoudig gebruikt. Aangevuld met kalkoenvlees en witvis.
Orgaan kreeg ze helemaal niet meer, alleen heeeeel af en toe een klein stukje pens omdat ze dat zo lekker vind. Maar dat was pas toen ze zeker een maand verder was.

Het gele ben je niet zo 1,2,3 kwijt, daar gaat een aantal weken overheen voordat de kleur weer redelijk normaal is. Ik weet het. het ziet er niet super uit, maar uiteindelijk verdwijnt de gele kleur wel weer. (mits het dus een ontsteking is)

Ik zou zeker een echo laten doen, dan kun je tenminste echt zien of het een tumor of een ontsteking is. Daar kunnen ze ook vaak een punctie doen, zodat ze precieser kunnen zeggen wat er aan de hand is.

Veel succes en sterkte met verder onderzoek.

Dank je. Ik ga nu eerst maar weer AB halen
#1360614
Unique schreef: Ik ga proberen straks nog wat wijzer te worden, maar dan is het spreekuur en hebben ze waarschijnlijk geen tijd voor mij. Ik zal proberen uit te vissen of de CB kip ook orgaan bevat. Ze zouden nog een keer naar het lab. bellen of ze het nogmaals willen nakijken, vreemd hoor. Ook een tumor is niet uitgesloten.
Tuurlijk zit daar ook orgaan in.

Nou, aan die tumor denken we nog maar even niet :-\ 
#1360675
Angelique schreef: Pffff...slecht teken. Wanneer kun je daar terecht?
Ik had bij mijn vorige berichtje nog wat toegevoegd. Ze gaan daar dan een echo en misschien een biopt doen.
a.s. maandag bellen. Ik zou zo graag goed advies krijgen hè.
Laatst gewijzigd door *Lia* op vr 11 sep 2009, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door