Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1397457
O jakkes Lia, wat een vervelend bericht! :'( Ik hoop dat de pred. er voor kan zorgen dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten... Ik vind 't echt heel erg voor je. Je weet nu in elk geval wel waar je aan toe bent, hoe triest dit ook is natuurlijk... Dikke  :bigarmhug: voor jullie en héél veel sterkte!!! :-*
#1397488
He getsie... Je vermoedde het natuurlijk zelf al, maar je blijft toch hopen dat het niets ernstig is  :'( :'(

In ieder geval weet je nu waar zij en jij aan toe zijn, hopelijk gaat ze zich op de prednison wat beter voelen en kun je nog een tijd van haar genieten  :-*
#1397670
Unique schreef:
Ja dat klopt. Ze zal niet beter worden. Ze zal wat lekkerder in haar vel komen te zitten, maar zolang de lever het niet af laat weten heeft ze nog een poosje, hoop ik.
Dat laatste gaan we dan maar heel hard met je meehopen. Wat een pokkeuitslag :'( big hug voor jullie allebei.
#1397723
Mijn hoop is totaal omgeslagen in groot verdriet. Wanneer zal IK de beslissing moeten nemen.Vanmiddag heb ik ze de 1e twee tabletten gegeven, tegen heug en meug. Als ze echt suf wordt moet ik er 2 x daags maar 1 geven. Was er nog maar 1 stukje gezond, dan had de DA gelijk het zieke deel weggenomen. Waarom heb ik het niet veel eerder gezien, die oranje urine  :'( :'(  Had ik ze nog kunnen redden ?? mijn kleine schat  :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door