Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1383720
Vanochtend wilde ze niets. Toen ik thuis kwam van een paar boodschappen had ze gal gebraakt, want ze was super leeg natuurlijk. Een paar van die leverdieetbr*kjes heeft ze op en wat stukjes gedroogde kipfilet. Zonet heeft ze wat KVV gegeten (bakje leeg)
#1383936
Ik lees pas voor de eerste keer dit topic en duim vanzelfsprekend ook hééééél hard mee dat het toch snel wat positiever wordt voor je lieve schat.  Maar het wordt dus wachten blijkbaar tot maandag voor je meer weet.  Hoop voor jou dat het weekend snel voorbijvliegt zodat je snel meer weet en er eindelijk met iets kan gestart worden dat haar er boven op helpt.
Dikke knuffel
#1385584
Gimli & Thorin schreef: Lia, Hoe is het nu met Finesse ?
Eet ze nog wel af en toe wat ?

Krijg je deze week de uitslag ?

Ja, vanochtend heeft ze wat koekjes op en 2 gedroogde pensstaafjes. Morgen moet ik terug om de hechtingen te laten verwijderen en hoop dan meer te horen. Hoewel ik er torenhoog tegenop zie, wat zullen ze mij gaan vertellen over mijn kleine lieve Fienie, is ze nog te redden ??
#1385631
Pfff, kan me voorstellen dat je liever niet gaat :'( Maar weten waar je aan toe bent is ook wat waard :-\ Voorlopig is ze er nog steeds en zoals je het verteld is ze niet slechter geworden de laatste week. Dus wie weet, is er nog hoop. We gaan dat in ieder geval heel hard voor jullie hopen. :-*
#1385696
Angelique schreef: Pfff, kan me voorstellen dat je liever niet gaat :'( Maar weten waar je aan toe bent is ook wat waard :-\ Voorlopig is ze er nog steeds en zoals je het verteld is ze niet slechter geworden de laatste week. Dus wie weet, is er nog hoop. We gaan dat in ieder geval heel hard voor jullie hopen. :-*

Bedankt dat jullie allemaal met mij mee "hopen". Ik wil idd. wel weten waar ik (en zij) aan toe is, maar allemachtig wat is dat moeilijk. Momenteel is ze nog veel te goed om ze te laten gaan. Ik heb het idee dat zij zelf aangeeft wat ze wel en niet kan/mag eten. Ze staat echt (met de anderen) te springen als ik ze allemaal een koekje geef, maar verse pens is not done. Stukje rauwe kipfilet ging er gisteren in als koek. En het is er ook niet meer uitgekomen. Maar als de DA zegt dat de lever er enorm raar uitziet ?? Ik weet het echt niet meer.
#1385760
Unique schreef:
Bedankt dat jullie allemaal met mij mee "hopen". Ik wil idd. wel weten waar ik (en zij) aan toe is, maar allemachtig wat is dat moeilijk. Momenteel is ze nog veel te goed om ze te laten gaan. Ik heb het idee dat zij zelf aangeeft wat ze wel en niet kan/mag eten. Ze staat echt (met de anderen) te springen als ik ze allemaal een koekje geef, maar verse pens is not done. Stukje rauwe kipfilet ging er gisteren in als koek. En het is er ook niet meer uitgekomen. Maar als de DA zegt dat de lever er enorm raar uitziet ?? Ik weet het echt niet meer.
Ja, maar een lever kan zich volgens mij ook wel weer herstellen :-\

Onze Chica wist ook zelf aan te geven wat ze wel/niet wilde eten. Die wilde dan wel pens, maar die at geen roodvlees meer, alleen kip en witvis wilde ze nog eten. Die had dan leverkanker, want dan bij Finesse al is uitgesloten, maar het effect...een slechtfunctionerende lever, was hetzelfde.

Hoe staat het nu met de geligheid?
#1385961
Angelique schreef: Ja, maar een lever kan zich volgens mij ook wel weer herstellen :-\

Onze Chica wist ook zelf aan te geven wat ze wel/niet wilde eten. Die wilde dan wel pens, maar die at geen roodvlees meer, alleen kip en witvis wilde ze nog eten. Die had dan leverkanker, want dan bij Finesse al is uitgesloten, maar het effect...een slechtfunctionerende lever, was hetzelfde.

Hoe staat het nu met de geligheid?

Nou, ik denk dat we die bobbeltjes toch niet geheel uit kunnen sluiten, tenslotte zijn er heel veel vormen die mogelijk kunnen zijn. Ze is nog steeds geel en de urine oranje.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 11 okt 2009, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door