Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1366380
Om 11.50 uur belde de DA. De bloedwaarden zijn niet achteruit gegaan, maar hij zei wel dat ik er rekening mee moet houden dat ze heel erg ziek is  :'( :'( :'( :'( Dat had ik al wel begrepen. Omdat hij woensdagavond al zei dat het tandvlees niet geler was dan maandag, ga ik nu door met de medecijnen. Zodra het verslechterd moet ik natuurlijk gelijk aan de bel trekken. Dan is de optie (onder volledige narcose) een leverbiopt en een beenmergpunktie. Maar wat zou de meerwaarde  dan zijn. Ik denk zelf dat genezing niet echt mogelijk is  :'( :'(
#1366382
Unique schreef: Om 11.50 uur belde de DA. De bloedwaarden zijn niet achteruit gegaan, maar hij zei wel dat ik er rekening mee moet houden dat ze heel erg ziek is  :'( :'( :'( :'( Dat had ik al wel begrepen. Omdat hij woensdagavond al zei dat het tandvlees niet geler was dan maandag, ga ik nu door met de medecijnen. Zodra het verslechterd moet ik natuurlijk gelijk aan de bel trekken. Dan is de optie (onder volledige narcose) een leverbiopt en een beenmergpunktie. Maar wat zou de meerwaarde  dan zijn. Ik denk zelf dat genezing niet echt mogelijk is  :'( :'(
Kolere zeg...wat een ruk situatie!
Heeft hij ook geen enig idee wat het kan zijn?
#1366384
Unique schreef: Om 11.50 uur belde de DA. De bloedwaarden zijn niet achteruit gegaan, maar hij zei wel dat ik er rekening mee moet houden dat ze heel erg ziek is  :'( :'( :'( :'( Dat had ik al wel begrepen. Omdat hij woensdagavond al zei dat het tandvlees niet geler was dan maandag, ga ik nu door met de medecijnen. Zodra het verslechterd moet ik natuurlijk gelijk aan de bel trekken. Dan is de optie (onder volledige narcose) een leverbiopt en een beenmergpunktie. Maar wat zou de meerwaarde  dan zijn. Ik denk zelf dat genezing niet echt mogelijk is  :'( :'(
Ik denk dat de meerwaarde is dat ze misschien een beter beeld krijgen van wat ze eigenlijk mankeerd, want zo ver als ik het op dit moment begrijp is dat dus nog niet echt duidelijk.

Sterkte met je meisje, hopenlijk ben je al op de goede weg omdat ze in ieder geval niet achteruit gaat.

Was ze vandaag nog minder geel dan gister?
#1366391
Angelique schreef: Ik denk dat de meerwaarde is dat ze misschien een beter beeld krijgen van wat ze eigenlijk mankeerd, want zo ver als ik het op dit moment begrijp is dat dus nog niet echt duidelijk.

Sterkte met je meisje, hopenlijk ben je al op de goede weg omdat ze in ieder geval niet achteruit gaat.

Was ze vandaag nog minder geel dan gister?

Ik heb het idee dat het toch weer iets minder geel is dan gisteren. Ook ben ik toch maar gezwicht voor de L/D van Hill's, hoewel dat heel moeilijk was. Ze eet het in elk geval wel. Het klopt, dat het nog niet duidelijk is wat er precies aan de hand is. Ik ben al heel blij dat de bloedwaarden niet minder zijn dan maandag. Haar urine heeft nog wel een oranje kleur. Ook vond ik vanochtend een stukje (klontje) bloed achterbuiten, maar waar dat vandaan kwam ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door