Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#151697
Oh ja, dat is ook zo... Cees en wassen is niet zo'n goede combi. En nat maken, insoppen en afspoelen met flessen water, lukt dat? Nou ja, als ze hangerig is, dan is ze misschien toch algeheel niet 'bien'. Heeft ze koorts/verhoging?

Ik verdenk de brandnetel. Want het is raar dat ze ineens 2 van die rare plekken heeft! En nooit eerder last van gehad, dus ik kan me ook niet voorstellen dat er iets is op jullie terrein waar ze ineens niet tegen kan....
Door Erna
#152175
We zijn naar de da geweest en het is toch een hotspot volgens hem. Cees heeft nu antibiotica en we blijven smeren met hydorcotiderm. Haar keel ziet er al een stuk beter uit, de korstjes zijn bijna verdwenen en de huis is mooi roze. De plek op haar schouder is idd groter geworden vannacht.

Gelijk Mara's oor weer leeg laten zuigen en vastgeplakt aan haar hoofd.
Door Erna
#153731
Lizzy schreef: En wat zei hij van de uitslag onder haar kinnetje?
Om eerlijk te zijn eigenlijk niets. Hij dacht dat het allemaal wel met elkaar te maken had. Ik moet zeggen dat het al een stuk beter gaat. Haar keel is bijna korstvrij en het ziet er allemaal mooi roze uit. De plek op haar schouder is nog ff worstelen om het goed te krijgen. De andere honden vinden die plek zeer aantrekkelijk en likken er zodra ze de kans krijgen aan. Cees draagt nu t-shirts. We hebben 3 modieuze outfits voor haar zodat ze er iedere dag schoon en netjes bijloopt. Verrassend dat ze het nog allemaal toe laat ook. Een keurig opgevoede basset ;D ;D

Mara haar oor gaat redelijk. Eergisteren leeg laten zuigen en ze heeft 2 dagen met een geplakt oor gelopen. Er zit nu nog een beetje bloed in zo te voelen en ik twijfel of ik het morgenavond voor de zekerheid nog even leeg laat halen. Zou het opdrogen? Morgenavond gaan we natuurlijk op vakantie en ik weet dus ff niet wat ik moet doen. Of zo laten of toch nog leeg laten halen.

De oppas weet van de hoed en de rand dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Door Lizzy
#153910
Nou, fijn te lezen dat het met Cees een stukje beter gaat! Qua het oor van Mara durf ik het eerlijk gezegd niet te zeggen.... ik heb er geen ervaring mee, met bloedoren... (gelukkig).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door