Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1348145
tessa was aan het afbouwen met de pretnison ze kreeg er nu nog 1 om de 2 dagen, maar nu gaat het eigenlijk steeds slechter met haar
steeds weer s'nachts aan de diaree, heel onrustig wil maar in het gras liggen overdag of op de bank of haar mand, lopen blijft ze ook bij staan moet ik ze eigenlijk mee sleuren, en ze begint weer jeuk te krijgen

gisteren de d.a gebeld wist het ook niet moest met een andere d.a overlegen zou gisteren terug bellen heb tot op heden niets meer
gehoord ga straks maar weer een poging doen, ik weet het ook even niet meer ik durf ook eigenlijk nu ook niet verder aftebouwen
want zaterdag zou ze op een halve  om de 2 dagen gaan, dus ik weet het even niet meer
Door connie63
#1348191
nou net de dierenarts weer gebeld ze gaan vanochtend overleggen, maar ik heb ook het idee dat haar neus weer gaat beginnen want ze gaat er iedere keer weer met haar poot en tong overheen, en ik word vandaag terug gebeld
Door Borke
#1348567
Joh wat  vervelend!
Heb je al eens geprobeerd haar probleem middels homeopathie op te lossen?
Ik ken meerdere katten die met homeopathie een vergelijkbaar resultaat behaalden als met prednison, middels telefonische consulten bij Sita v/d Munnik:
http://www.homeo-natura.nl/

Sita heeft ons met Sofi ook heel goed geholpen trouwens!!!
Door connie63
#1348593
de dierenarts heeft gebeld nu net , ze moet weer gewoon elke dag 20 mg pretnison 1 tabelet, en ze weet dat ik over wil op homopatische
en er zit op maandag een homopatische dierenarts in onze praktijk lies vedder , en daar kan ik mee overleggen.

alleen het punt is wat ik gelezen heb, moet ze eerst 3 weken van de pretnison af zijn, maar volgens de dierenarts niet dus ik moet even kijken als alles eerst maar weer even rustig is, want het beestje is er ook niet bij gebaat met nog meer open plekken diaree s'nachts door het huis heen spoken en meer van die ongein dus ik wacht nu eerst tot het weer helemaal rustig is en dan maak ik een afspraak
bij die homopatische dierenarts

ik had ook nog gevraagt voor een bloed onderzoek zei zij dat het niet nodig was inverband dat ze niks meer zou toevoegen als dat ze nu wist, dus ja ik heb er geen verstand van en wacht het wel even af
Door pallas
#1348961
Eerst maar weer wat rust voor tessa en overleg met de andere hom. .da. is altijd goed toch?

Volgens mij verstoort de prednison het bloedbeeld behoorlijk , dan is het wel logisch dat dat niet zoveel zin heeft.

Sterkte met Tessa :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door