Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#150011
Lizzy schreef:

Ik vind de zoutwatertip van Angelique wel cool zeg! Goed idee. Ik moet zeggen dat mijn honden er altijd geweldig uit zien als we een dagje naar het strand zijn geweest. Zo fris en zo zacht en ieder pukkie is na zo'n dagje verdwenen! Neem wel zeezout zonder geur en kleurstoffen, lijkt me zo!
Je moet gewoon de meest ordinaire variant van dodezeezout gebruiken, daar zit niks bij in. Dit werkt trouwens ook toppie als je een hond (of kat/konijn) hebt die vlooien heeft en die je om watvoor reden dan ook niet met gif kunt/wilt/mag behandelen. De vlooien zijn hemelen en eventuele vlooienbeten of allergieuitslag zijn dusdanig ontsmet dat ze even niet mer jeuken waardoor de genezing veel sneller verloopt.
Door Eidos
#150036
Angelique schreef:

Je moet gewoon de meest ordinaire variant van dodezeezout gebruiken, daar zit niks bij in. Dit werkt trouwens ook toppie als je een hond (of kat/konijn) hebt die vlooien heeft en die je om watvoor reden dan ook niet met gif kunt/wilt/mag behandelen. De vlooien zijn hemelen en eventuele vlooienbeten of allergieuitslag zijn dusdanig ontsmet dat ze even niet mer jeuken waardoor de genezing veel sneller verloopt.
Tnx voor de tip Angelique !!! Dos heeft ook een gevoelige huid en heeft vooral in de zomer periodes veel last van jeuk.. Ik ga dit zo snel mogelijk uitproberen :D
#162218
nou angelique en natuurlijk anderen,

bedankt voor al jullie tips.
het gaat echt een stuk beter met minx.

dr buik is echt heel mooi wit aan t worden ;D
nog 2 plekjes maar die trekken vat weg want ze zijn al helemaal droog en veel kleiner.

dr pootjes zijn nog wel heel erg ruw en vies,
daar zoek ik nog een betere oplossing voor
(iemand een tip)

maar verder werkt de combi cb,dode zee zout en visoliecapsules heel goed
(Geen schapevet meer)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door