Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
#1320017
*Dorothea* schreef: Geen medische vraag, maar meer een opmerking. Sita is erg incontinent. Het ging een lange tijd goed op propalin, maar de laatste tijd hielp dat nauwelijks.
Optimax verikan geprobeerd, deed ook niks. Het leek zelfs erger  :-\
Maar nu zit ze sinds een week weer op de Puur Spondy en ze is bijna droog!! Blijkbaar heeft haar incontinentie dus meer te maken met de spondylose in het gebied van de zenuwen die de blaas aansturen. Ze loopt inmiddels trouwens ook weer een stuk beter sinds ze weer Puur Spondy krijgt. Dus wij zijn blij  8)
Erwin heeft al een paar teven osteopatisch verholpen aan incontinentie dus zullen een aantal gevallen zeker te maken hebben met het zenuwstelsel.
Goed om te weten dat Puur Spondy ook helpt, dat onthouden we  ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1321409
Nog even een blonde vraag  :-[ :
Quertilla is dat nou homeopathie of fytotherapie? Op de verpakking staat dat het een plantaardig voedingssupplement is dat kruidenextracten bevat.
Door Lizzy
#1321421
*Dorothea* schreef: Nog even een blonde vraag  :-[ :
Quertilla is dat nou homeopathie of fytotherapie? Op de verpakking staat dat het een plantaardig voedingssupplement is dat kruidenextracten bevat.
Fyto. Het zijn niet-verdunde kruiden extracten en dan is het geen homeopathie.

Ik hoop dat het aanslaat Dorothea! Ik heb geen klagen, Pinkel is alleen op Verikan droger dan ze ooit geweest is op Enurace of Propalin!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1321551
Lizzy schreef: Fyto. Het zijn niet-verdunde kruiden extracten en dan is het geen homeopathie.
Is het dan ook minder erg om het met een stukje brood te geven? Want volgens de bijsluiter moet het ingenomen worden met een klein beetje water, maar dat gaat niet lukken bij Sita  :-X
Ik hoop dat het aanslaat Dorothea! Ik heb geen klagen, Pinkel is alleen op Verikan droger dan ze ooit geweest is op Enurace of Propalin!
nou ik juich nog niet, maar ik heb haar vandaag nog niet aan haar muts zien soppen.....
Door lizzet
#1322102
Fido schreef: Erwin heeft al een paar teven osteopatisch verholpen aan incontinentie dus zullen een aantal gevallen zeker te maken hebben met het zenuwstelsel.
Goed om te weten dat Puur Spondy ook helpt, dat onthouden we  ;)

Tessa is nog steeds droog, dus denk dat het bij Tessa te maken heeft gehad met het zenuwstelsel. Ben erg blij met de behandeling nog steeds.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1322274
lizzet schreef:
Tessa is nog steeds droog, dus denk dat het bij Tessa te maken heeft gehad met het zenuwstelsel. Ben erg blij met de behandeling nog steeds.
O dan heb ik jou laatst gesproken  :) , fijn dat de behandeling nog steeds zo goed werkt.
Door Robian
#1322334
Fido schreef: Erwin heeft al een paar teven osteopatisch verholpen aan incontinentie dus zullen een aantal gevallen zeker te maken hebben met het zenuwstelsel.
Zo is bij Robbie ook al tot 2x toe incontinentie verholpen. Het had bij hem te maken met de stand van het heiligbeen.
Door lizzet
#1323297
*Dorothea* schreef: O dan heb ik jou laatst gesproken  :) , fijn dat de behandeling nog steeds zo goed werkt.
Ja klopt dat was ik inderdaad. Leuk om je even gesproken te hebben. :)
Door Eef+Stippels
#1323354
*Dorothea* schreef: een heeeeel klein stukje brood doorweekt met vieze druppels vindt ze echt een traktatie  ;D
Hier neem ik altijd drie stukjes brood, eerst eentje zonder druppels, dan die met en dan de laatste weer zonder druppels, ze trappen er altijd in  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1328869
Sita is droog  :circle: , ze krijgt nu nog wel enurace erbij, maar ze is nu tenminste helemaal droog.
Heeft iemand nog tips hoe je urinevlekken uit een witte vacht krijgt?
Door Lizzy
#1328973
*Dorothea* schreef: Sita is droog  :circle: , ze krijgt nu nog wel enurace erbij, maar ze is nu tenminste helemaal droog.
Heeft iemand nog tips hoe je urinevlekken uit een witte vacht krijgt?
Heeeeejjj, goed zeg!

Ik vrees dat dat moet slijten. Ik heb het ook met van alles en nog wat geprobeerd maar mij is het niet gelukt om het eruit te krijgen. Ik zie nu geen gele plekken meer bij Pinkel, maar als ze gezwommen heeft, zijn de plekken toch weer wat geler dan anders. Brutus heeft nu gele achterpootjes. Omdat hij over zijn eigen achterpoten heen plast. En na elke uitlaatbeurt doe ik ze goed af, maar ze blijven geel....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door