Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
#1402941
Rob slaapt veel. Hij ligt op dit moment als een komma naast mijn stoel, met wallen onder zijn ogen waar amsterdam jaloers op zou zijn.

Ook liep hij gisteren na de behandeling met super korte pasjes, net alsof hij zijn voorpoten niet kon strekken.

Ik hoop dat het met Yuki snel weer een beetje beter gaat. Het is in ieder geval duidelijk dat de behandeling wel iets "los" maakt in Yuki's lijf.
Knuffel voor je kerel  :-*
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1403413
Robian schreef: Rob slaapt veel. Hij ligt op dit moment als een komma naast mijn stoel, met wallen onder zijn ogen waar amsterdam jaloers op zou zijn.

Ook liep hij gisteren na de behandeling met super korte pasjes, net alsof hij zijn voorpoten niet kon strekken.

Ik hoop dat het met Yuki snel weer een beetje beter gaat. Het is in ieder geval duidelijk dat de behandeling wel iets "los" maakt in Yuki's lijf.Knuffel voor je kerel  :-*
Zo te lezen ook in Robbie's lijf  ;)
Ja, Yuki is vandaag niet in zijn sas, slaap veel, wandelt met tegenzin, dus we hebben het gehouden bij een paar plasrondjes...
Voor Robbie ook een dikke knuffel!!  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1406626
Cathelijn schreef: Hopelijk zijn ze allebei over een paar dagen weer een stuk beter  :-*
Yuki zit nog in een dalende lijn  :'(
Heb net even met Martine gesproken en zij wil hem toch graag een week de tijd geven om weer een stijgende lijn in te zetten, liefst toch even zonder pijnstillers. Dus we hebben geduld  :-X
Het is ook wel logisch, daar ze nu toegekomen is aan de ergste oude spanning en zijn oorspronkelijke klacht...het begin van de hele reeks, zeg maar. Zijn linkervoorpoot, gerelateerd aan zijn nekwervels, zijn borstvlies etc...wat een diepgaand effect teweeg kan brengen (en dat blijkt dus).
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1406689
Cathelijn schreef: Balen zeg... Ergens inderdaad wel logisch, maar dat is niet wat je wil zien he?

Bij Jonas zie ik geen vooruitgang meer, maar hij blijft redelijk stabiel. Wij gaan maandag weer.
Nee, eigenlijk niet, maar ja, het hoort in het proces en geeft natuurlijk wel aan dat er van alles gebeurt, dus dat is dan wel weer positief...en rationeel bekeken; wat is nou een week malaise.....
maar emotioneel bevoeld is dat heeeeeeel erg lang verdrietig toezien hoe je hondje niet happy in zijn velletje zit  :(
Door Robian
#1410353
Robbie lijkt nu stabiel te zijn.
Ik wil zondag nog een lekkere lange wandeling gaan maken maar dan neem ik voor de zekerheid de jogger maar voor hem mee.
Hij loopt namelijk nog steeds onregelmatig maar naar mijn gevoel komt dit nu niet uit de rug maar van zijn linkerpoot.

De rugproblemen komen waarschijnlijk ook door die poot omdat hij gaat compenseren.
Ach, als hij zo blijft ben ik dik tevreden.  ;)
Door 202Spots
#1411862
Cathelijn schreef: Tevreden is goed  :D

Jonas gaat best aardig voor zijn doen. Het verbetert op dit moment niet meer, maar we gaan maandag weer naar Martine en eens horen wat zij ervan vindt.
Ik heb Tor ook wel de Adequane injecties gegeven, als dat verkrijgbaar is in Holland, dan kan ik dat ook aanbevelen.
http://www.adequancanine.us/
Door Cathelijn
#1412382
Weer thuis met Jonas. Hij was erg serieus zei ze en reageert vrij subtiel  :) Hij wil wel de therapeute afleiden met kusjes  ;D

Ze merkte de reactie van zijn lichaam nu bij deze behandeling veel sneller ging. De afspraak is om over een week of 4 even te bellen hoe het gaat.
Dan kunnen we eventueel weer een afspraak maken of we wachten nog een tijdje en gaan dan weer voor een onderhoudsbeurt.
Weer even afwachten dus.

Ik ga wel op de Winner kijken voor een lekker warm jasje. De buggy gaat waarschijnlijk de deur niet uit en als hij daar met koud weer in zit, is een warm jasje toch wel erg lekker.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1412434
Dat klinkt goed, Cathelijn!
Grappig is dat hè, om te zien hoe je hond reageert op haar en de behandeling  :)

Yuki is altijd een beetje verlegen....hij laat het prima toe, maar als zij bij zijn hoofd komt, dan wordt t em toch wel wat heet onder de voeten...en zie je em heel ongemakkelijk steeds gaan verliggen....dat ziet er erg grappig uit.

Ben benieuwd wat Jonas weer gaat laten zien.

Kusje voor hem en voor Floor natuurlijk!!  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door