Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#145246
Lizzy schreef: Hoi Moniek, ik zou zelf ongeveer 7 druppels per keer geven en dat drie maal per dag.
hahahaha ja zo had ik het ook kunnen zeggen ;D
Door Mayra
#147512
Hallo Moniek,

Hoe gaat het nou met Chanel?
Ik hoop dat je er snel bij was, en dat alles goed komt met haar.

En Jimmy? ook alles nu goed?

Groetjes
Mayra
Door moniek
#147547
Het gaat een stuk beter met haar Truus. Ben toevallig vanmiddag met haar naar de DA geweest ter controle. Ze heeft nog een klein beetje uitvloeiing maar is gelukkig niet ziek.
Ik moet het wel goed in de gaten houden omdat het niet ongewoon is dat de ontsteking terug komt als de antibiotica-kuur is afgelopen.
Als dat het geval is dan zal de baarmoeder er helaas uit moeten maar ik hoop natuurlijk dat het niet zover zal komen.

Lief dat je er naar vraagt.
Door Truus
#147559
Laten we dan maar duimen dat het de goede kant op blijft gaan he. Een operatie is nooit leuk.
Sterkte met je woeffie, gelukkig is ze niet ziek.
Groetjes Truus.
Door Lind@
#147775
moniek schreef: Het gaat een stuk beter met haar Truus. Ben toevallig vanmiddag met haar naar de DA geweest ter controle. Ze heeft nog een klein beetje uitvloeiing maar is gelukkig niet ziek.
Ik moet het wel goed in de gaten houden omdat het niet ongewoon is dat de ontsteking terug komt als de antibiotica-kuur is afgelopen.
Als dat het geval is dan zal de baarmoeder er helaas uit moeten maar ik hoop natuurlijk dat het niet zover zal komen.

Lief dat je er naar vraagt.
Goed opletten hoor! ;)
Zoals je misschien gelezen had was het bij Sunna ook teruggekomen, toen er bij het plassen opeens een sliert slijm aanhing.
Veel beterschap!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door