Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chooky
#145408
Als je een islamitisch winkeltje in je buurt heb zitten, heb je kans dat ze daar platte bakjes verkopen met honing nog in de raat; rauw dus.

Probiotica koop ik bij de groene winkel, wordt ook bij drogisterijen verkocht dacht ik, maar dan vaak onder de naam acidophilus (schrijf ik dit goed?)
perenterol ken ik zelf niet, dat zal wel bij de drogist of apotheek verkocht worden, denk ik.
Laatst gewijzigd door chooky op za 14 aug 2004, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#145412
chooky schreef: perenterol ken ik zelf niet, dat zal wel bij de drogist of apotheek verkocht worden, denk ik.
Ja, wij halen Perenterol bij de apotheek.
Je kan de capsules ook gemakkelijk openen om het poeder dan zo onder het eten te mengen...merken ze er niks van! :D
Door Lizzy
#145414
Ze verkopen ook potjes rauwe honing bij de reformwinkel! En daar verkopen ze meestal ook wel probiotica. En soms heet het inderdaad acidophilus of lactobacillus ofzo.
Door Cathelijn
#145635
toch wel eens lastig om in een klein dorp te wonen, geen islamitische slagers, geen turkse winkeltjes en geen reformwinkels. Als je daar hier om vraagt, heeft echt niemand een idee waar je het over hebt ;D
Maar gelukkig wel een apotheek en een drogist... hebben we toch nog iets :D (oh ja, en een verkooppunt CB!!!)
Door Cathelijn
#146279
Elvira schreef: Geen imker in de buurt, waar je aan huis honing kunt kopen ?
nou daar zeg je wat, dat moet hier nog wel te vinden zijn!! Bedankt voor de tip ;D
Door Mister T
#146963
Ik bestel mijn probiotics altijd bij een bedrijf in Belgie,wordt thuis bezorgd en de rek. moet erna overmaken..
Als je geinterresseert bent,laat maar weten dan bp ik het je wel ;)
Sterkte met ut beesie ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door