Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#142558
Erna schreef: Nou, ik wil me na Cathelijne wel aanmelden als testgebruiker van de dremel van Lizzy! Niet geschoten is altijd mis en het is natuurlijk een hele uitgave.

Maar alles beter dan in judopak een basset in de houdgreep houden die ook nog eens alles onder piest van angst. En het zweet op je oren van inspanning natuurlijk.
Zou het dan een idee zijn als Cathelijne de dremel weer naar jou opstuurt Erna? (dan draai ik ook niet alleen op voor de verzendkosten ;D). Stuur ik 'm naar Cathelijne, Cathelijne weer naar Erna en Erna weer naar..... Dat weten we nog niet ;D
Door Lupa
#142584
Binno schreef:

Rottweilers ook niet... ::)
Enne Lupa, tussen haakjes, waarom niet op de rug?
Bij ons worden ze allemaal al liggend geknipt.
Als ik dat bij onze maltezer al staand probeer, dan spartelt hij zo erg dat hij zijn pootjes gegarandeerd breekt, of op zijn minst zichzelf erg pijn doet...? :-\
als je hond dat acepteert is het geen probleem maar als je hond een betje in de stress is en dan nog moet hij op de rug(zeer onderdanig houding) lijkt me helemaal geen pret voor de hond.
Hier in de trimsalon gaan geen honden op de rug, ja 1 een teckel
Door Lizzy
#142608
Fritz schreef: de Dremel dat was eens maar nooit meer
Joehoe Frihittttzzzzz, ga je ons nog vertellen wat de down sites van de dremel zijn? Dat is fijn voor Cathelijne en Erna om van te voren te weten, toch?
Door Lizzy
#142627
Truus schreef: Afbeelding

Ik heb deze en werkt prima, maar Timo en Mila hebben dan ook kleine nageltjes ;) ;D
Ja, ik had er ook zo een, maar een Basset lacht je vierkant uit als je zijn/haar nagels met zoiets probeert te bewerken ;D
Door Erna
#142630
Angelique schreef:

Afbeelding

€14,95
Zal ik deze dan bestellen zodat we die ook uit kunnen proberen?
Laatst gewijzigd door Erna op wo 11 aug 2004, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#142656
Erna schreef:

Zal ik deze dan bestellen zodat we die ook uit kunnen proberen?
Dat kun je doen hoewel je ook zou kunnen kijken of Cees en Raps direct naar de zolder vluchten zodra je met zo'n soortement van dremel bij hen in de buurt komt ;D.

Doen ze dat niet: dan lijkt dit mij een geweldig apparaat!

Doen ze dat wel.... ehhh. Ja, kun je er misschien gevoegelijk vanuit gaat dat het niet gaat werken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#142659
Truus schreef: Afbeelding

Ik heb deze en werkt prima, maar Timo en Mila hebben dan ook kleine nageltjes ;) ;D
Dat is een mensennagelschaar :-\. Neem dan nog deze, daar kun je met een Basset nog wel iets mee.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#142660
Lizzy schreef:

Ja, ik ben er van overtuigt dat dit een wereldding is! Veel minder zwaar ook. Maakt zeker ook weinig herrie?
Herrie, tjha ja, gewoon, dat die draait, niks schokkends. Wel is nog de snelheid instelbaar en dat is vooral bij het aanwennen wel erg handig. Kun je nagelaaien :P ;D
Door lekker kort
#142673
Lizzy schreef:

Joehoe Frihittttzzzzz, ga je ons nog vertellen wat de down sites van de dremel zijn? Dat is fijn voor Cathelijne en Erna om van te voren te weten, toch?
Ik ga het niet vertellen want dan doe ik weer nachten geen oog dicht, het is goed afgelopen maar als ik een dremel zie krijg ik weer hartkloppingen
Door oebaya
#142677
Dremel, niet goedkoop, maar het einde. Ik heb er één op batterijen, zit dat snoer niet zo in de weg. En je kan de nagels er veel korter mee maken, dan met een tang.
Mensentang: nooit gebruiken, druk je de nagels plat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door