Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#141730
Femke schreef:

Nee dan nóg koop je ze van katoen :o

(net of je van pantykousen géén zweetkakkers krijgt ;D ;D ;D)
Nou, goed...de HELE uitleg dan....stelletje Aagjes: ik had haast, 't was 10 voor 6, ik was in Zaandam(Gedempte Gracht), ik liep door de HEMA naar de parkeerplaats om mijn auto te halen (parkeertijd was bijna op, ik had tot 2 minuten voor zes)... Ik bedacht me dat ik nog KATOENEN sokjes nodig had... ik liep langs het rek (derde rek links als je binnenkomt en dan de tweede rij sokjes van boven), zag zo'n kousevoetje op het doosje staan en ben naar de kassa gesjeesd. Achter de kassa stond een blond meisje, van een jaar of 23 (net iets ouder dan ik, maar niet veel ouder), ik rekende bij haar 3,95 af (aanbieding, twee paar voor slechts 3 euro en 95 cent), ik betaalde contant, maar niet gepast (had geen 95 cent, dus heb 4 euro gegeven). Ik racede door naar mij autotje en ben naar huis gereden. Daar aangekomen maakte ik het doosje open en zag tot mijn verbazing dat ik geen katoenen kousevoetjes had gekocht, maar hele rare nylon teendingen met een elastiekje eraan... Een soort teenhoesjes die je met een elastiekje om je hiel haakt. Erg onhandig en erg ongemakkelijk, dus ik heb ze op de grond gegooid alwaar Ted ze heeft gevonden...

ZO GOED?!
Door Femke
#141740
geer schreef:

Nou, goed...de HELE uitleg dan....stelletje Aagjes: ik had haast, 't was 10 voor 6, ik was in Zaandam(Gedempte Gracht), ik liep door de HEMA naar de parkeerplaats om mijn auto te halen (parkeertijd was bijna op, ik had tot 2 minuten voor zes)... Ik bedacht me dat ik nog KATOENEN sokjes nodig had... ik liep langs het rek (derde rek links als je binnenkomt en dan de tweede rij sokjes van boven), zag zo'n kousevoetje op het doosje staan en ben naar de kassa gesjeesd. Achter de kassa stond een blond meisje, van een jaar of 23 (net iets ouder dan ik, maar niet veel ouder), ik rekende bij haar 3,95 af (aanbieding, twee paar voor slechts 3 euro en 95 cent), ik betaalde contant, maar niet gepast (had geen 95 cent, dus heb 4 euro gegeven). Ik racede door naar mij autotje en ben naar huis gereden. Daar aangekomen maakte ik het doosje open en zag tot mijn verbazing dat ik geen katoenen kousevoetjes had gekocht, maar hele rare nylon teendingen met een elastiekje eraan... Een soort teenhoesjes die je met een elastiekje om je hiel haakt. Erg onhandig en erg ongemakkelijk, dus ik heb ze op de grond gegooid alwaar Ted ze heeft gevonden...

ZO GOED?!

Sorry Fritz!!!!
Door Erna
#141743
geer schreef:

Nou, goed...de HELE uitleg dan....stelletje Aagjes: ik had haast, 't was 10 voor 6, ik was in Zaandam(Gedempte Gracht), ik liep door de HEMA naar de parkeerplaats om mijn auto te halen (parkeertijd was bijna op, ik had tot 2 minuten voor zes)... Ik bedacht me dat ik nog KATOENEN sokjes nodig had... ik liep langs het rek (derde rek links als je binnenkomt en dan de tweede rij sokjes van boven), zag zo'n kousevoetje op het doosje staan en ben naar de kassa gesjeesd. Achter de kassa stond een blond meisje, van een jaar of 23 (net iets ouder dan ik, maar niet veel ouder), ik rekende bij haar 3,95 af (aanbieding, twee paar voor slechts 3 euro en 95 cent), ik betaalde contant, maar niet gepast (had geen 95 cent, dus heb 4 euro gegeven). Ik racede door naar mij autotje en ben naar huis gereden. Daar aangekomen maakte ik het doosje open en zag tot mijn verbazing dat ik geen katoenen kousevoetjes had gekocht, maar hele rare nylon teendingen met een elastiekje eraan... Een soort teenhoesjes die je met een elastiekje om je hiel haakt. Erg onhandig en erg ongemakkelijk, dus ik heb ze op de grond gegooid alwaar Ted ze heeft gevonden...

ZO GOED?!
Tsja., het verduidelijkt de boel. Goed is het natuurlijk niet maar we kennen nu wel de achtergrond en we vergeven het je.
Door geer
#141745
Erna schreef:

Tsja., het verduidelijkt de boel. Goed is het natuurlijk niet maar we kennen nu wel de achtergrond en we vergeven het je.
Als jullie willen neem ik ze de volgende wandeling mee als bewijs :-[ >:( ;D
Door oebaya
#141858
Dat is niet leuk Geer, maar in de meeste gevallen gaat het goed en wordt het uitgepoept.
Watten met koffiemelk zou ik overigens niet inzetten, want er zijn eigenlijk geen echt katoenen watten meer te koop en ze moeten wel van katoen zijn.
En of pantysokjes dragen nu mag of niet, met een hond als Tedje zou ik me maar aanwennen om alles meteen heel hoog weg te leggen. Zelf heb ik een aantal jaren geleden een hond verloren, omdat hij een kousje had ingeslikt. Sedert dien koop ik die dingen alleen nog heel goedkoop en gooi ze na het dragen meteen in een onbereikbare vuilnisbak.
En verder heb ik altijd ontbijtkoek achter de hand.
Sterkte en morgen sta je natuurlijk even voor jan met de korte achternaam als je in Tedjes poep staat te roeren.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door Sonja
#142083
Erna schreef:

Ehhh Geer....kunnen wij de volgende wandeling eens een goed gesprek hebben? Als vrouw tot vrouw zeg maar, anno 2004.
Wat is er mis met pantykousjes? Ik koop die dingen ook altijd. Ze zitten alleen nooit om m'n voeten.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#142087
Sonja schreef:

Wat is er mis met pantykousjes? Ik koop die dingen ook altijd. Ze zitten alleen nooit om m'n voeten.
ik wil het niet weten, ik wil het niet weten............

;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#142123
sylvia schreef:
ik wil het niet weten, ik wil het niet weten............

;D ;D ;D
Ze zitten gewoon om de kop van der hond om te vorkomen dat die teveel met zijn oren klappert.....toch ;D

WAT zou je er anders nog mee moeten :P
Door geer
#142167
Sja....en nu... Ze heeft volgens mij de hele nacht nergens last van gehad, maar vanochtend begon ze over te geven, niet heel veel, maar wel een paar keer.
In het braaksel zaten heel veel stukjes van het plastic handvat (zijn van die BIC mesjes)... en 't is toch al twaalf uur geleden gebeurd... Zou ze verstopt zitten?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door