Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chamourel
#1290616
als er bloed bij zit zou ik naar de DA gaan.....kan maag of darminfectie zijn.
met dat soort dingen moet je niet te lang aankijken vind ik.
Door pallas
#1290631
lightning schreef: ze eten hier geen barf. ik had al gemeld dat ze hier kivo kregen ;). dus hoe kan ik dat lichtverteerbaar maken?
Ik zal voortaan mijn bril met lezen opzetten :biggrin2:
lightning schreef: het zijn nu 3 honden.. dit trek ik niet gehele huis onder de poep :'(
O getver :-X

Ik zou de Kivo mengen met wat mager spiervlees.
Met een dag of drie moet het echt beter gaan en erger moet het iig niet worden, anders toch maar naar de da. :-\
Door lightning
#1290633
;D ;D ;D ja kan je doen een bril op zetten... waar haal ik spiervlees vandaan :-[.....

met kyra die als eerste begon word wel wat steviger. ben al door mijn okugest heen dus moet dat vandaag weer halen
Door Nynke
#1290715
lightning schreef: waar haal ik spiervlees vandaan :-[.....
bij de slager en de supermarkt  :) :)  kipfilet en mager rundvlees  :) :)
Door lightning
#1291193
zou dat het eigenlijk kunnen zijn? 3 tal weken heb ik nieuwe voorraad kivo gehaald. en nou heb ik gemerkt dat die samenstelling anders is. het zwemt in de kikkererwten en al dat soor groente. minder bot en het is donkerder. de eerste 2 weken heb ik eerste eigen oude voorraad opgemaakt en sinds een paar dagen ben ik met de nieuwe bezig... of is het toeval
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1291465
en?
hoe gaat het in de ziekenboeg?
drinken ze wel voldoende?
Ik gaf de jongens kippenbouillon...
heb laatst ook gehoord van iem dat de samenstelling van kivo nogal eens wisselt....en het is vettig..
Door lightning
#1291476
1 gaat stukke beter. die heeft niks in huis gedaan. de jongste heeft het keurig in zijn bench gedaan jakkie. ja ze drinken prima. hun drink water is slappe kamille thee. schijnt ook goed te zijn..
Door lightning
#1292148
degene die als eerste begon daar is het over. de enige die het voor zover ik vandaag heb kunnen zien heeft alleen de border nog dunne ontlasting.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door