Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1281958
Ik was heel vroeg wakker, omdat Joppe wakker was, maar Peter heeft hem toen fles gegeven, aangekleed en samen met Pim meegenomen naar bedrijf en toen ben ik weer in slaap gevallen.
:-[tot half 12 :-[

Fenna is zelfs pas een half uur wakker, we hadden het dus blijkbaar nodig.
Chasey heb ik niet gehoord, maar ben meteen bed uitgesprongen, naar beneden gegaan en tuindeur open gezet, zijn waterbak gevuld en bibi gemaakt.
Hij dronk en heeft ook gepoept.
Daarna heeft hij bijna alles opgegeten (dus er zit weer 150-200 gram in)
Nu ligt hij weer op zo'n kussen binnen te slapen.
Buiten werd hij teveel gepest door vliegen.
Tja die komen natuurlijk op zijn vachtgeurtje af. :-\ :-X
#1282005
Jolly schreef: Ik was heel vroeg wakker, omdat Joppe wakker was, maar Peter heeft hem toen fles gegeven, aangekleed en samen met Pim meegenomen naar bedrijf en toen ben ik weer in slaap gevallen.
:-[tot half 12 :-[

Fenna is zelfs pas een half uur wakker, we hadden het dus blijkbaar nodig.
Chasey heb ik niet gehoord, maar ben meteen bed uitgesprongen, naar beneden gegaan en tuindeur open gezet, zijn waterbak gevuld en bibi gemaakt.
Hij dronk en heeft ook gepoept.
Daarna heeft hij bijna alles opgegeten (dus er zit weer 150-200 gram in)
Nu ligt hij weer op zo'n kussen binnen te slapen.
Buiten werd hij teveel gepest door vliegen.
Tja die komen natuurlijk op zijn vachtgeurtje af. :-\ :-X
Pas daar heel erg mee op, ook binnen :-\. Zet eventueel een ventilator in zijn buurt als de vliegen toch binnen weten te komen. Hij zal nu niet de energie heben om ze zelf weg te jagen en dan is het leed zo geleden en niet te overzien :-X
Fijn dat hij weer wat gegeten heeft. Kleine stapjes, maar toch, in ieder geval geen achteruit gang. Knuf voor je grote vent :-*
#1282034
ja zeker, ik wil geen schaapjes taferelen hier thuis.

Ik heb even Da gebeld en met haar toestemming mag ik hem wel wassen, dus er staan nu 3 emmers en 2 gieters lekker lauwwarm water klaar in de tuin.
Daarna drogen en met de waterblazer nog erna, moet goed komen.
#1282130
Chasey is gewassen voor zover het ging, en gatverdegatver de gatver wat een smerige zooi kwam daar vanaf zeg.
Ik vind het niet gek dat ik elke keer bijna over me nekkie ging.
Natuurlijk ging meneer schudden dus zit ik wat onder de water/boedspetters.
Dat boeit me niet.
Tjees probeerde te gaan rollen, schrik  :o doen we maar ff niet gekkerd.

Hij lijkt een stuk vrolijker en heeft weer 100 gram gegeten, lam/rijst van smuldier.
Ook vertelde de buurvrouw dat hij Fenna der korstjesbrood had opgegeten.
Hij begint dus alweer wat te snaaien.

Net een kwartier zonder kap gelegen en die kap heb ik meteen schoongemaakt, was ook viezig.
Nu doezelt hij weer in slaap met kap om.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door