Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1277668
lightning schreef: arme hond. nu ik dit zo lees gebruik ik het toch maar niet. stond in de dubio om het te gebruiken
alleen vince had hier last, zimba en gentle totaal niet!
Door deja
#1277702
Fijn dat het weer wat beter gaat, het lijkt wel altijd dezelfde te treffen, net als bij mensen de een heb aldoor wat en de ander nooit, geloof dat dat met honden ook zo is.
Maar lees gelukkig dat het minder word.
Ben met de Sillicea gestopt, was nog niet over maar dacht ik stop er mee ik denk dat hij het wel een week of 6 heeft gehad laatste 2 weken 4 per dag, nu ong. week gestopt en vandaag weer begonnen, want het werd weer erger.
Groetjes Marjan.
Door deja
#1278105
Jij hebt het van VSM he? Ik heb het van Vogel kon bij mij geen VSM krijgen zou dat de oorzaak zijn ik denk zelf van niet, ben nu ook weer met kamillethee aan het spoelen.
Door deja
#1278262
Ik ben begonnen met 3 per dag na een paar weken wel iets verbetering maar nog lang niet over toen naar 4 per dag, dat ong. 2 weken toen gestopt, dat was verleden week.
Er was toen wel lichte verbetering maar nog lang niet weg, nu weer naar 3 x daags en spoelen kamillethee.
Hoe gaat het met de jeuk van Vince
Door deja
#1278581
Nee ik heb de D12 ik wist niet eens dat ze er hoger waren, mag je dit wel zo lang geven ik denk het wel he?
Door deja
#1279115
Bedoel je 2 tabl. per keer dus 6 per dag en zo in het bekkie mikken ik heb ze altijd met mijn handen gegeven, er staat ook niet bij dat dat niet mag maar jij zegt dat het geen kwaad kan om langere tijd te geven.
Er staat nl. op de bijsluiter bij geen resultaat naar de huisarts, maar dat is natuurlijk een algemene uitspraak, ik hoef hier niet mee naar de dierenarts te gaan want dit is een veel voorkomend probleem bij reuen.
Ik kan natuurlijk Vogel zelf is bellen.
Door deja
#1279548
Bedankt voor je geduld en hulp heb met Dr Vogel gebeld en ze raden mij aan om er euchinaforcedruppels bij te doen en 1 op 10 daarmee te spoelen plus de d 12.
Heb al gekocht nu maar proberen weer.
Groeten Marjan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1279552
laten we hopen dat dat dan wel gaat helpen voor je mannetje!!!
zal alleen niet te gek vaak op een dag spoelen hoor, enkel als ie uit is geweest..
er teveel aan rotzooien is ook niks..
succes!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door