Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1284459
[quote="Anthraciet"]
Onze Chakka had zo'n anderhalf jaar geleden ook 1 vergrote testikel (op 12,5 jarige leeftijd). Bij hem hebben we ze toen beiden laten verwijderen omdat de dierenarts niet kon zeggen of de andere niet ook zou gaan groeien.

En qua hormonen deed het volgens mij toch al niet zo veel meer bij hem, dus hebben we het zekere voor het onzekere genomen ;)
[/quote]
Zoiets zou ik inderdaad ook denken, vanwege de leeftijd, maar gisteren werd mij weer even heel duidelijk het tegendeel bewezen. Winnie, Yuki's witte vriendinnetje is weer loops, maar wij wisten niet precies hoe ver ze was, dus namen de proef op de som....Pffffffffffffff, wat een verliefde pubers zeg!!!  :biggrin2:
Eigenlijk wel heel lief om te zien, maar we hebben ze maar snel weer gescheiden....
Met de hormoonaanmaak van Yuki is dus volgens mij in die zin helemaal niks mis  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1285666
Update;
voorbereidingen in volle gang.
Bioresonantie erop los gelaten en daaruit komen de volgende zaken (m.b.t. zijn zaakje  ;)):
De nierenergie van Yuki is momenteel goed, ook al is zijn achterhand wat zwak (chinees geneeskundig gezien kan een zwakke achterhand staan voor een zwakke nierenergie, dit is dus een ander niveau dan de nierwaardes meten bv).
Alleen zijn Yin en Yang zijn wat verstoord, maar ik denk dat dat wel eens heel goed kan komen door de loopsheid van Winnie  :P
Ze test cellen in de teelbal die wijzen op een tumor (goedaardig waarschijnlijk, maar dus een bron voor uitzaaiingen) en ze test dat het zinvol is om de bal te verwijderen.
Daarnaast heeft ze getest dat Yuki nog heel veel zin heeft in het leven, dat ie nog heel graag wil dus.

het moet dus maar gaan gebeuren.

Tannetje zal de operatie gaan uitvoeren, en zal daarbij rekening houden met mijn wensen (gasnarcose +plaatselijke verdoving, zodat narcose zo laag mogelijk gehouden kan worden)
Voor de operatie zal ie eerst onderzocht worden op allerlei zaken (bloed, urine, hart etc)
We gaan er dus, goed voorbereid, voor!!
Door Eef+Stippels
#1285862
yuki13 schreef: Tannetje zal de operatie gaan uitvoeren, en zal daarbij rekening houden met mijn wensen (gasnarcose +plaatselijke verdoving, zodat narcose zo laag mogelijk gehouden kan worden)
Voor de operatie zal ie eerst onderzocht worden op allerlei zaken (bloed, urine, hart etc)
We gaan er dus, goed voorbereid, voor!!
Inderdaad goed voorbereid, komt vast helemaal in orde zo!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1285886
vanaalst schreef: dan ben je ook veel geruster he :)
Yep, als iets in tegenstemming is met mijn gevoel, dan word ik daar zooooo onrustig van. En nu...nu is het goed. ;)
Door deja
#1286021
Heel veel sterkte met Yuki ik zal 24 juni veel duimen draaien voor hem, en hoop dat alles dan weer goed komt, heb je trouwens al wat van Erwin gehoord.
Door millyckk
#1286293
yuki13 schreef: Yep, als iets in tegenstemming is met mijn gevoel, dan word ik daar zooooo onrustig van. En nu...nu is het goed. ;)
En zo is dat! ;)
Door Fido
#1287334
deja schreef: Heel veel sterkte met Yuki ik zal 24 juni veel duimen draaien voor hem, en hoop dat alles dan weer goed komt, heb je trouwens al wat van Erwin gehoord.
Yep. Zsm laten opereren. Dan pas weer verder gaan...............
Door wenche
#1289667
De hond van mijn ouders had dit ook... Die bleek alleen een kwaadaardige tumor te hebben zitten... De ene bal was inderdaad ook groter dan de andere... Zij moesten hem in laten slapen... Zou het geen idee zijn om er via een punctie achter te komen of het goed of kwaadaardig is?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door