Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#1271512
Ik ken beide aandoeningen (gelukkig) niet, maar het klinkt vreselijk :'(
En dan op zo'n jonge leeftijd, arme beestje....

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat Happy toch nog een lekker leven kan leiden! :bigarmhug:
Door bloemetje
#1271996
Och Rita toch  :'(. Dat wist ik niet.. Heel veel sterkte dat allereerst..
Ik kan je niet zoveel aanwijzingen geven helaas.. Wat is je plan? Ga je hem laten opereren?
Door nikèdog2000
#1272003
mensen het is eigenlijk doffe ellende
:'( :'(
hij loopt nu al 3 weken mank
en ik denk nu dat het van uit zijn rug komt
ik laat hem aan het oor opereren

vanavond ga ik afscheid nemen van zijn behendigheid groepje :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Door *loes*
#1272022
Wat een triest verhaal :'( :'(is er aan een gaat je in het ruggemerg niets te doen net  als bij mensen??
Mss een domme vraag hoor, maar bij mensen spuiten ze dan wat bloed in dat gaatje.
Door Gertruida.
#1272031
Syring hondjes kan je wel opereren , maar je weet nooit of het slaagt , ze moeten minstens een jaar revalideren  en het kan weer terug komen . Het is echt een erge ziekte bij de cavaliers . Wij hebben hier 5 cavs met syring dus we weten er ook jammer genoeg alles van .Onze Isabella is op dit moment heel slecht en je weet niet wat je moet doen , je doet alles al .
Door bloemetje
#1272044
gertruida schreef: Syring hondjes kan je wel opereren , maar je weet nooit of het slaagt , ze moeten minstens een jaar revalideren  en het kan weer terug komen . Het is echt een erge ziekte bij de cavaliers . Wij hebben hier 5 cavs met syring dus we weten er ook jammer genoeg alles van .Onze Isabella is op dit moment heel slecht en je weet niet wat je moet doen , je doet alles al .
Kan dat nu in NL ook Guurt? Ik dacht dat dat nog alleen in Engeland en Amerika kon?
Maar PSOM kunnen ze wel verhelpen.. Is het niet mogelijk dat Heppy na de operatie veel minder symptomen zal vertonen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1272083
nikèdog2000 schreef: mensen het is eigenlijk doffe ellende
:'( :'(
hij loopt nu al 3 weken mank
en ik denk nu dat het van uit zijn rug komt
ik laat hem aan het oor opereren

vanavond ga ik afscheid nemen van zijn behendigheid groepje :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ach meis toch :'( :'(
Door nelb
#1272264
Zo triest.

Misschien kan hij nog wel gehoorzaamheid doen? Ik weet dat Ingrid dat nog een tijd heeft gedaan met Chico.
bloemetje schreef: Kan dat nu in NL ook Guurt? Ik dacht dat dat nog alleen in Engeland en Amerika kon?
Maar PSOM kunnen ze wel verhelpen.. Is het niet mogelijk dat Heppy na de operatie veel minder symptomen zal vertonen?
PSOM kan  heel goed verholpen worden en heel goed mogelijk dat daardoor een deel van de symptomen verdwijnen. Maar of dat mank lopen wat Nikedog zegt ook verholpen wordt??
Door bloemetje
#1272549
nelb schreef:
PSOM kan  heel goed verholpen worden en heel goed mogelijk dat daardoor een deel van de symptomen verdwijnen. Maar of dat mank lopen wat Nikedog zegt ook verholpen wordt??
Dit dus  :)

Nee dat weet je natuurlijk niet.. Maar wie weet kom je nog een eind met medicatie..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door