Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1291384
Vannacht geen oog dichtgedaan vanwege de echo vandaag, wil ik net de deur uitgaan belt de assistente op dat diegene die de echo maakt in de file staat! Dan wordt het dus volgende week. Ik kan hier niet zo goed tegen. Als ik op de koffie zou komen dan maakt het mij niet zoveel uit als iemand afbelt, maar nu? Of ben ik nu te gevoelig en reageer ik zoals ik mij voel? Nog een week wachten, killing.
#1291796
Om half elf belde de assistente dat ik kon komen en ik ben gelijk in de auto gesprongen. Een hele aardige en lieve mevrouw kwam mij tegemoet en daar was ik heel blij mee voor Djeena (en voor mij natuurlijk). Ze heeft heel uitgebreid gekeken naar alle organen in haar buik. Ik beschrijf het even in mijn lekentaal maar de lever bestrijkt een groot gebied en drukt de milt omhoog waardoor deze uitsteekt aan de linkerkant. Toen was daar de bult. Een zwarte waas in de echo, van 5 bij 7 cm. Aangezien we al 3 kwartier verder waren en ik beslist wegmoest heb ik een vervolgafspraak staan voor volgende week woensdag om 9 uur. Dan gaat de mevrouw kijken waar deze bult vandaag komt/het dichtst bij zit zodat zij precies kan zeggen wat ik kan verwachten. Het is mij wel al duidelijk dat het onmogelijk is te zeggen of deze bult goed of kwaadaardig is omdat Djeena niet wordt geopereerd. Nu ik de bult op de echo heb gezien is het voor mij tastbaar en daardoor is mijn angst de waarheid geworden. Er zit een bult of gezwel hoe je het wilt noemen en dat wilde ik zeker weten. Toen ik naar huis reed kwam ik pas tot mijzelf en moest ik zo vreselijk huilen. Mijn lieve Djeentje, wat moet ik zonder haar. Mijn vrolijke beestje.
Het is ondenkbaar maar wel de werkelijkheid. Volgende week meer....................
#1292069
spreeuwtje schreef: jeetje wat naar allemaal..  :'(
ik hoop voor je dat djeena er toch niet zo heel snel last van zal krijgen..
je weet niet wat voor oorsprong het gezwel heeft.. t kan ook goedaardig zijn en er al heel lang zitten?
Ja, dat hoop ik ook maar, wie weet zit het er al heel lang en zolang zij er geen last van heeft?
#1293779
Het wachten heeft een voordeel en een nadeel. Nu kan ik woensdag nog 2 vragen stellen die ik afgelopen keer ben vergeten. Gisteravond lag Djeena lekker op haar rug te slapen en ik kriebelde over haar buik. Daar voelde ik ineens de bult, een keihard groot ding. Het wordt steeds tastbaarder. Ik kijk net in het vaccinatieboekje van Djeena en zie dat zij de cocktailprik moet hebben op 4.7. Eigenlijk zou ik aan Lizzy willen vragen of ik dat wel moet doen. Vorige keer viel zij van haar stoel omdat de da een prik gaf terwijl hij de bult constateerde. Lastig dit, wat adviseer je Lizzy/andere forumleden? In principe is zij niet meer gezond met haar hart/nier problemen en bult. Graag jullie mening.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door