Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Too
#1269093
Dames, dames   :D 

Suzanne schreef al.... als t goed gaat ga ik vanavond trainen met de honden........ ik denk en HOOP dat t naar omstandigheden goed gaat met de prinses..
Door Suzanne
#1269254
Hoi ;-)
We zijn met elkaar thuis; ik heb haar rond 18.00 "afgeleverd' bij mijn man en ben met de jongens gaan trainen.

Ze heeft de operatie goed doorstaan en de baarmoeder (idd flink vergroot en ontstoken) is eruit. Ook haar tanden zijn gereinigd en er is 1 voortandje wat los zat getrokken.

Het is ondertussen bijna 22.30 en ze slaapt nog steeds. Af en toe tilt ze haar koppie op; toen ik thuiskwam van hondentraining met Merlijn en Tristan (Edgar was toen bij haar hoor; ze was niet alleen) had ze even een wat helderder moment (herkenning?) maar nu tukt ze weer.

Hoort dat? .. Geen idee of ze niet al wat wakkerder zou moeten zijn. Ze is behoorlijk rustig, ademt doorgaans regelmatig, niet haperig ofzo en ik heb ook niet de indruk dat ze aan het "wegzakken" is.. maar wakker is ze beslist ook nog niet. Ze is rond 14.00 / 14.30 onder narcose gegaan....

Edgar blijft vanavond naast haar slapen; ik ga gewoon naar bed. Als hij me nodig heeft of twijfelt ben ik zo beneden natuurlijk.

Groetjes,
Suzanne
Door Too
#1269257
Ach t ouwetje, ik denk dat t rustige gewoon is, laat r lekker bijkomen en in haar eigen tempo weer opstarten!
Ik hoop dat je lekker mag blijven slapen!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1269277
ik weet zeker dat t gewoon even vermoeiend is allemaal..
ze is kennelijk wakker.. maar gewoon nog erg moe van alles..
niet gek op die leeftijd!!
morgen is ze vast alweer een stuk beter!!!!
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1269311
Ik had volk vanavond, dus nu snel kijken hoe het met Guinnie is gegaan. Gelukkig alles achter de rug. Fijn dat het goed is gegaan. Nu maar snel opknappen. Geef Guinnie maar een dukke knuffel van mij  :-*
Door *Natasja*
#1269332
Fijn dat de operatie achter de rug is.

Over dat lang slapen na de narcose: Benthe heeft een paar jaar geleden een roesje gehad om haar oren te laten spoelen en heeft daar de rest van de middag en avond van liggen slapen. Werd wel wakker als ik haar wakker maakte, maar ging dan uit zichzelf gewoon weer verder liggen pitten. Ik denk dat de ene hond langer slaapt op zo'n narcose als de ander.

Hopelijk sterkt ze nu snel aan!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door