Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Djeena
#1241844
Djeena likt minstens één keer per dag een minuut of 10 onder haar staart. Ik heb geconstateerd dat het niet komt omdat haar anaalklieren vol zijn, heeft iemand hier ervaring mee waarom zij dit doet?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1242470
Weinig reacties, helaas. Was ook wel benieuwd. Yuki doet het soms ook, ik denk dan altijd dat er iets niet helemaal lekker zit in zijn endeldarm of dat zijn anus wat geirriteerd is..
Door Suri&Bohdi
#1242578
hier doen ze het ook ............ ongenegeerd  :-[ :-[ bijna iedere morgen
zo voor je neus vreselijk .....
Hebben verder nergens last van, willen vast een mooi roze sterretje denk ik altijd maar.
Door *Evie*
#1242721
Toch misschien anaalkliertjes??

Hier doet kane dat heel erg als dat er weer aan te komen zit,
anders laat ie zn kont meer met rust.
Hij heeft inwendig last van zn klieren, kunnen ook niet van
buitenaf uitgedrukt worden, alleen vanuit de binnenkant.
Verder merk je ook niks aan hem, ook geen sleetje rijden.
Alleen dat erge likken.
Door Djeena
#1242910
Djeena heeft geen wormen, kijk ook regelmatig haar ontlasting na met een stokje en ontworm haar. Uit de reakties maak ik op dat meerdere honden het doen, het zal wel iets natuurlijks zijn.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1243742
Er zijn slechts 2 zaken waarmee Yuki mij kan irriteren, dat gesmak bij het likken onder zijn staart en de smakgeluiden die hij s nachts wel eens maakt (dreuge bek??  :D:-[
Door Eef+Stippels
#1244418
Hier doet alleen wandor dit wel eens, vind het erg smerig  :-X Vooral omdat ie daarna net zo hard op je af komt rennen om te zoenen  8)

Heb hem tussendoor ontwormd en dat gaf geen verschil.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door