Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Francisca
#137935
Ik heb net gebeld met de DA en had hem zelf aan de lijn. Degene die ik maandag sprak was een assistent. De uitslagen waren allemaal goed, de nieren werkten uitstekend en Mika heeft ook geen suikerziekte, alleen vond de DA de ph van de urine wat aan de lage kant. Dus ik vertelde wat hij nu te eten kreeg, Energique en Bandit, en dat het nu goed gaat, geen diarree meer en een vrolijke hond die gewoon weer een jonge hond is. Zegt de DA houen zo. ???
Ik snap er even niets meer van. De assistent geeft je op je kop en de DA vind het wel goed.
We gaan lekker door met versvlees+probiotica+doorgekookte rijst. Mika vind de lammix errug lekker en zijn poep ziet er ook goed uit, word ook minder dus we zitten op de goede weg. ;D ;)
Door Eidos
#137941
Heh fijn dat de uitslag zo goed is !!! En inderdaad gewoon doorgaan met wat je geeft ;) ;D...

6 weken gekookte kip met rijst .. jeesssssss waar halen ze het toch vandaan .. alsof je hond dan gzond word van al die doodgekookte meuk .. krijgt hij alleen maar zware tekorten van lijkt me eerder ;)..
Door Francisca
#138569
Hitam schreef: Geweldig, gewoon een kerngezonde hond dus!
Goed hè ? 8) Wij hebben idd een cairngezonde hond. ;D
Eentje die gelukkig niet meer tegen brokken kan en daarom krijgt hij nu versvlees. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#138631
Sunshine schreef: Ik heb net gebeld met de DA en had hem zelf aan de lijn. Degene die ik maandag sprak was een assistent. De uitslagen waren allemaal goed, de nieren werkten uitstekend en Mika heeft ook geen suikerziekte, alleen vond de DA de ph van de urine wat aan de lage kant. Dus ik vertelde wat hij nu te eten kreeg, Energique en Bandit, en dat het nu goed gaat, geen diarree meer en een vrolijke hond die gewoon weer een jonge hond is. Zegt de DA houen zo. ???
Ik snap er even niets meer van. De assistent geeft je op je kop en de DA vind het wel goed.
We gaan lekker door met versvlees+probiotica+doorgekookte rijst. Mika vind de lammix errug lekker en zijn poep ziet er ook goed uit, word ook minder dus we zitten op de goede weg. ;D ;)
Komt omdat DAA's nog wel eens vergeten dat ze een A meer hebben ::)

Fijn dat het nu goed gaat, enne, ik ga met je DA mee...houen zo!
Door ~anna~
#138690
En laat die assistent maar kletsen zo'n eentje hebben wij ook.
De Da gaf een kuur voor mijn hond voor een hond van ongeveer 23 kilo als we klaar zijn weeg ik mijn hond blijkt is hij 29 kilo.
Ben ik thuis aangekomen denk ik ojee de kuur is dan mischien niet voldoende bel ik de praktijk nee het is goed zo.
De diaree ging maar niet over bel ik de praktijk weer ja zegt de assistent komt omdat je geen dieetbrokken wou voeren.
Wat ab tablet. erbij gekocht,geen dieetbrokken zeg ik die hoef ik nog steeds niet, nou dan moet je het zelf maar weten blabla.....
Ik gaf gewoon zijn eigen voer in kleine porties en het ging over zonder dieetbrokken.
En de Da vond trouwens dat mijn hond er goed uit zag dus...alleen die assistent he ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door