Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Valentino
#1235568
een vraagje  :-\ Ik weet niet wat ik moet geven maar shadow niest wat af en dan heeft hij er een traan oog bij ,wat kan ik hem geven of moet ik naar de dierenarts, :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1235574
Zo...ineens..en maar door blijven gaan....zo ja....dan heeft hij waarschijnlijk iets in zijn neus wat er niet 123 uitgaat. Ik zou even laten nakijken.
Door Lizzy
#1235994
Pinkel heeft ieder jaar een periode dat ze een paar dagen niest als een gek! Men dacht eerst dat er een gras aar in haar neus zat. Maar omdat ze totaal geen pijn had en het niesen met vlagen was, hebben we de neus-scopie uitgesteld. Na een dag of 2 a 3 was het over. Zolang Shadow alleen niest en niet met zijn snuit over de grond of meubelen wrijft of met zijn poot over zijn neus wrijft: zou ik denken dat het een allergieetje zou kunnen zijn voor iets van stuifmeel. Ik zou het zelf aankijken zolang er geen prut uit de neus komt, hij geen pijn heeft, niet raar met zijn neus ergens tegen aan gaat wrijven. Als het te lang duurt, moet je er wel mee naar de DA.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door