Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#1230542
geer schreef: Nou, Meneer Geer heeft niet iedere drol uitgeplozen, dus ik weet niet helemaal zeker waar het zakje zich bevindt...in de buik...of hierachter in de polder?? In ieder geval is ze vrolijk, eet ze goed en poept ze normaal...dus ik vermoed...dat het zakje geloost is!
ik zou daar maar van uitgaan ;)
Door Suri&Bohdi
#1231091
suri pikt ook met enige regelmaat de boterhammen inclusief zakjes van de aanrecht of uit je tas
en die kwamen er na een paar dagen gewoon weer uit...maar als je die hele dunne hebt zie
je er bijna niets meer van terug
Wij hebben voor de zekerheid  nu papieren zakjes, blijven de boterhammen ook lekkerder in ;D
Door ilse frettenbende
#1231121
Mijn hond Danger heeft vaker zakje sopgegeten en weer uitgepoept, hij vreet vanalles op laatst had ie nog een bolletje saksische leverworst van aanrecht geprik opgevreten met de verpakkign bleek later want die poepte hij na 2 dagen uit.

Danger heeft ook eens 1,5 meter leren riem op en een stuk halsband met sierijzer. hij had wel wat uitgepoept en gebraakt. Maar pas na 2 weken kwam de rest van de riem eruit gepoept en gebraakt. 1 stukje hebben we verwijderd met een maagscopie.

Laatste keer had ie zijn pakje pens van de aanrecht gepakt en gelukkig de verpakking opengemaakt en de pens opgegeten dus wie weet leert ie het de verpakking te laten liggen.

Zo lang je hond geen ziek indruk maakt niet braakt en gewoon poept zou ik me geen zorgen maken en gewoon die korreltjes blijven geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door