Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#1226738
Wat een nachtmerrie,het is gewoon niet eerlijk  :-X Ik ga vreselijk hard duimen en hopen dat ze er heelhuids doorheen komt!
Wat zullen jullie het nu vreselijk zwaar hebben terwijl jullie nog vol in de rouw zijn om Tor.... :'(
Door 202Spots
#1226835
Vanmiddag weer naar Cis geweest..ze werd uit de ziekenboeg naar voren gehaald,
met  grote roze verband om d'r pootje waar de infuus onder zat.
Ze wilde eigenlijk helemaal niet lopen,maar ze stond in ieder geval op 4 pootjes...
ik moest haar mee naar buiten nemen om beetje beweging te hebben,
maar ze had echt geen zin om op de gladde vloer te lopen...
toen heb ik d'r maar opgepakt en naar buiten gedragen en d'r op 't grasveld naast de pakeerplaats neergezet,
ze moest wel gelijk plassen, maar toen ze klaar was bleef ze staan waar ze stond...
ik van alles geprobeerd om d'r beweging in te krijgen maar alleen als ik d'r achterwerk ging duwen dan nam ze hele kleine stappies...
toen ze op de gras ging liggen,ben ik ook maar naast d'r gegaan en lekker geknuffeld..
na 15-20 min. tochmaar weer op de been en d'r weer naar binnen gedragen.
Al met al zag ze er in ieder geval wel ietsie beter uit als vanmorgen, en terwijl ze stond, zwaaide ze ook 'n beetje met d'r staart..
Toen ik d'r weer naar binnen had gebracht en in de kennel had gezet, nog even met Dr.Bill gepraat
en hij zei dat ze nog niks had gegeten, en wat of ze graag luste?
Ik denk als ik had gezegd geef d'r maar 'n kippenvleugel...dan had ie me gelijk 'n spuitje gegeven... :-X
dus ik zei heel braaf dat ze alles wel zou eten, en dat ze 't misschien met hand voeren moeten proberen,
zo 'n handje vol voor d'r neus houden en dan pakt ze wel wat...ze zouden kijken of 't op die manier zou lukken,en anders zou ie toch force feeding moeten gaan doen...
Ze moet in ieder geval nog 'n nacht daar blijven. en ik hoop dat ze morgenochtend genoeg is opgeknapt zodat ze toch naar huis kan, want ik denk dat ze liever thuis is dan in de hospital.

Dus graag nog even doorgaan met alles wat jullie aan 't doen zijn please...
Gebruikersavatar
Door nova
#1226836
dit klinkt en elk geval een beetje beter, maar ik ben het met je eens dat ze nog draaiende duimen nodig heeft.
we keep going on
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door