Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1220410
Miranda en Pepper schreef: Zie je al vooruitgang????
Nouja, nog niet echt vooruitgang, haar poten en flanken zijn wel rustig, maar haar oren sputteren nog tegen, haar haar valt bij bosjes uit, maar ze is vrolijk en eet goed. Zelfs de groene leem gaat er met plezier in, de tinctuur is zelfs lekker, volgens mij.  ::)
Wat ik zei: so far so good.  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#1220694
te hopen dat het stilaan beter gaat met Wodka.
Noxy beet zich ook heel vaak de voetzolen kapot, net wat jij schrijft. het begint met verkleuren tussen de kussens en de tenen , en dan gaat ze de huid van de voetzolen eraf bijten.
Honingzalf helpt daar goed bij, of rauwe eco honing Met n paar dagen is dan alles weer dicht
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1220802
nova schreef: te hopen dat het stilaan beter gaat met Wodka.
Noxy beet zich ook heel vaak de voetzolen kapot, net wat jij schrijft. het begint met verkleuren tussen de kussens en de tenen , en dan gaat ze de huid van de voetzolen eraf bijten.
Honingzalf helpt daar goed bij, of rauwe eco honing Met n paar dagen is dan alles weer dicht
Ja die honingzalf is echt geweldig: er zit een heel mooi roze, zacht, nieuw velletje op haar poten inmiddels. Daar ben ik heel zuinig op, maar verbazend hoe snel dat weer heel is. Lopen gaat haar dan inmiddels ook een stuk makkelijker af.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1220811
[quote="-Saskia-"]
Ja die honingzalf is echt geweldig: er zit een heel mooi roze, zacht, nieuw velletje op haar poten inmiddels. Daar ben ik heel zuinig op, maar verbazend hoe snel dat weer heel is. Lopen gaat haar dan inmiddels ook een stuk makkelijker af.
[/quote]

Dat klinkt positief zeg, hopelijk zet het door en blijft ze er netjes vanaf. :-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1221209
Helaas heeft Wodka een nieuwe zwakke plek gecreëerd vandaag: Nu de poten helen, vond ze het tijd met haar achterpoten haar kin maar eens flink open te krabben.  :-\ *zucht*
Ook daar zit nu een flinke laag honingzalf op...hopen dat dat net zo snel heelt als de pootjes... :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#1221342
Saskia....., we kunnen ons een handje geven tot aan de elleboog. Ook Noxy heeft aan haar voorpoot een voetzool kapot gebeten  :-\.
De honingzalf staat hier ook weer stand-by :(
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1221372
[quote="nova"]
Saskia....., we kunnen ons een handje geven tot aan de elleboog. Ook Noxy heeft aan haar voorpoot een voetzool kapot gebeten  :-\.
De honingzalf staat hier ook weer stand-by :(
[/quote]

Och shit! Jij ook weer veel sterkte... :-\

Ik heb net voor Wodka neopreen schoentjes besteld voor haar voorpoten, als het dicht blijft kan ik volgende week weer een beetje met haar wandelen...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door