Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130380
Lizzy schreef: Hee, fijn dat ze weer veilig thuis is!!! Kun je niet aan kalfs/lambotjes komen in de buurt? Ook niet bij Islamitische slager? Verkooppunt van versvleesmerken als Bibi en Carnibest?

Groetjes, Lizzy en een knuffel voor die kleine meid!

Volgens mij is hier in de wijde omgeving geen islamitische slager te vinden.Ik zal het eens vragen aan degene waar ik de pens van heb,maar dat zijn heel vaak volwassen dieren die naar het abatoir gaan. ::) Ze slaapt nog veel en heeft net overgegeven.De arme ziel.
:(
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 21 jul 2004, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130544
Truus schreef: Gelukkig is alles goed verlopen Lia. Een hele opluchting he. :D


Zeker weten Truus.Nadat ik om 14.00 uur gebeld had kon ik weer lachen,maar het is al vaker gebeurd dat een sheltie in de narcose bleef dus je kon de spanning hier snijden.Nu ligt ze in een bench,lekker rustig voor haar.Ze stond al te kijken toen ik de anderen eten gaf,maar zij mag morgenochtend weer voor het eerst eten.Nu slaapt ze. :)
Door Truus
#130548
Unique schreef:



Zeker weten Truus.Nadat ik om 14.00 uur gebeld had kon ik weer lachen,maar het is al vaker gebeurd dat een sheltie in de narcose bleef dus je kon de spanning hier snijden.Nu ligt ze in een bench,lekker rustig voor haar.Ze stond al te kijken toen ik de anderen eten gaf,maar zij mag morgenochtend weer voor het eerst eten.Nu slaapt ze. :)
Ja het blijft altijd spannend maar goed, het is achter de rug . Morgen is het alweer een stuk beter hoor.
Geef ze een knuffel :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door