Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#130055
De Twins hebben vanaf gisteren duidelijk kiespijn van het wisselen,kun je nagaan als er een echte kies uitmoet met ontsteking :-X
Door Francisca
#130119
Sterkte met Unique.Ik hoop dat ze niet teveel last heeft. ;)
Bedoel er niets mee hoor maar wat raar dat je er niet bij mag zijn als ze onder narcose gaat.Mijn DA heeft liever dat je erbij blijft.(Ikzelf liever ook.)En toen mijn oudste hond de laatste keer heel onrustig wakker werd belde ze op of ik eerder kon komen.
Geef Unique maar een knuf als ze weer thuis is.En strekte tijdens het wachten.
Door Eidos
#130148
Heh sterkte vandaag met unique !! Bij kortenoord werken ze met gasnarcose.. Ik vind dit zelf een wat prettigere narcose dan andere omdat ze heel snel na de operatie weer bijkomen ..

Hopelijk heeft ze er niet teveel last van straks .. Geef dr maar een knuffel van mij :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130240
Vanochend heb ik alle knuffels door gegeven en heb ik ze om klokslag 9.00 uur bij de DA gebracht.Ze was zo blij dat ze (zij alleen) mee mocht in de auto. Maar toen de DA ze van mij overnam vond ze het ineens helemaal niet leuk meer,ze wilde bij mij blijven.Ik heb maar niet meer omgekeken. ::) Over een goed half uur mag ik bellen hoe het is gegaan.Geen nieuws goed nieuws zal ik maar denken.Nee, erbij blijven kan niet want ze hadden meerdere operaties en ze kunnen ze natuurlijk niet allemaal tegelijk onder narcose brengen.Maar goed nog effe wachten en dan ga ik ze als een speer weer ophalen. :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130263
k heb net gebeld met de DA. Alles is goed gegaan,de kies is eruit en alle tandjes zijn gelijk schoon gemaakt.Ze heeft het goed doorstaan......................Jippie Jippie wat ben ik blij.
Ze was al aan het bijkomen en tussen 15.15 en 16.00 uur mag ik ze komen halen. Gelukkig heeft ze de narcose goed doorstaan. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Door Ysa
#130266
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee dat is achter de rug...
Nu kan het verwennen beginnen !!!!

Wat heb ik een dappere mammie :-)

Ysa ( en Yvonne)
Door Ysa
#130267
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee dat is achter de rug...
Nu kan het verwennen beginnen !!!!

Wat heb ik een dappere mammie :-)

Ysa ( en Yvonne)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130268
Ysa schreef: Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee dat is achter de rug...
Nu kan het verwennen beginnen !!!!

Wat heb ik een dappere mammie :-)

Ysa ( en Yvonne)

Ja ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
als je leest dat er weer een Sheltie in de narcose is gebleven......................nou dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten. :( :( Ohhh ik kan niet wachten totdat ik ze kan ophalen :D :D :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130273
Unique schreef:


Ja ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
als je leest dat er weer een Sheltie in de narcose is gebleven......................nou dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten. :( :( Ohhh ik kan niet wachten totdat ik ze kan ophalen :D :D :D


Er ligt al een Rody schijf te ontdooien voor als ze helemaal bij is. Even geen botten. Eerst genezen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130346
Ze slaapt nog veel.Ik heb ze even in een bench gezet.Die Rody schijf mag ze morgen pas hebben.Maar daar is wel een andere fan voor te vinden.Vanaf 19.00 uur mag ze wat drinken als ze wil.Morgen pas eten. Ze hebben gelijk haar hele bekkie schoon gemaakt.En het advies................................HARDE BROKJES voeren. Doen wij dat ?????????????????? Nee toch. ;D ::) ::)


p.s. Ik moet aan kalfs of lams ribben zien te komen,maar hoe........................
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 21 jul 2004, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#130359
Unique schreef: Ze slaapt nog veel.Ik heb ze even in een bench gezet.Die Rody schijf mag ze morgen pas hebben.Maar daar is wel een andere fan voor te vinden.Vanaf 19.00 uur mag ze wat drinken als ze wil.Morgen pas eten. Ze hebben gelijk haar hele bekkie schoon gemaakt.En het advies................................HARDE BROKJES voeren. Doen wij dat ?????????????????? Nee toch. ;D ::) ::)


p.s. Ik moet aan kalfs of lams ribben zien te komen,maar hoe........................
lulle laten die da, mischien kan je ze ook eens een lap pens geven, kan ze ook scheuren en zo gebit zelf reinigen ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#130364
Jolly schreef:

lulle laten die da, mischien kan je ze ook eens een lap pens geven, kan ze ook scheuren en zo gebit zelf reinigen ;D


Ja dat eet ze al regelmatig,zo vers uit de koei.Nog warm soms :-[ :-X Maar nu alles schoon is wil ik het natuurlijk heel graag zo houden.Afgelopen zondag is ze pas 6 jaar geworden dus ze moet toch nog zeker 6 jaar met de tandjes doen.En liefst nog langer. ;) ::)
Door Lizzy
#130365
Hee, fijn dat ze weer veilig thuis is!!! Kun je niet aan kalfs/lambotjes komen in de buurt? Ook niet bij Islamitische slager? Verkooppunt van versvleesmerken als Bibi en Carnibest?

Groetjes, Lizzy en een knuffel voor die kleine meid!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door