Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mister T
#1199808
hee jasses Judith,tis maar niks als die beesjes wat mankeren en al helemaal niet als je niet weet wat t is  :-\ sterkte voor jou en bruintje  :-*
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1199879
:-* dank allemaal voor de lieve reacties.

Bruin heeft oraal valium gekregen om z'n spieren extra te ontspannen. Hij kijkt nu alsof hij een fles whisky achter de kiezen heeft...  :-[ En zo loopt hij ook  :-X We zijn nu allebei bij Ger, want hij is zo ontzettend op mij gericht dat we hem de stress van zonder 'z'n moeder' moeten zijn niet aan willen doen. Ik zit nu naast hem op de grond, en dan ontspant hij. Als ik opsta, staat hij ook op, dus ik ga vanavond voor de houten kont  :D. Hij heeft op dit moment in ieder geval geen pijn, en da's al heel wat (ook voor mijn gezondheid  :-X).

De osteopaat is een goeie tip, ik had vanmiddag ook al bedacht dat we daar binnenkort naar toe gaan  :-*. Ik hoop dat we een beetje een rustige nacht hebben. In ieder geval lig ik naast hem, dat is voor ons allebei beter  ;).
Door henneke
#1199966
wat lullig dat hij nu toch nog pijn krijgt , goed idee om naar een osteopaat te gaan hoor Judith ik loop met Bo bij any animal en ik heb na een behandeling een andere hond mee , ik hoop dat het Bruin ook goed doet liefs voor je prins  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door