Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door verwonderd
#1207299
genant, ik heb dit topic nu pas gezien en nu dus doorgelezen  :-[

Sterkte Judith, voor jou en voor Bruin  :-*
Door verwonderd
#1209057
- Judith - schreef: Ik moet maandag bellen, en ik hoop dat het dinsdag kan...
En?
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1209212
Lo schreef: En?
Ik heb vandaag gebeld en ze zou me terugbellen om te laten weten wanneer het kan (maar ik heb nog niets gehoord  ???). Hoogstwaarschijnlijk woensdagmiddag. Goddank hoeft hij er niet voor onder narcose  :) (daar lig ik echt wakker van  :-X). En verder gaat het op dit moment eigenlijk heel goed: gisteren en vandaag heeft meneerje niet meer gepiept van de pijn en is hij heel vrolijk  :).
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1209253
tieneke schreef: Zelf had ik al bij de osteopate gezeten met deze klachten  ;)


Nou ja, ik zal toch eerst moeten weten of er ergens schade is, voor er iemand met z'n vingers aan z'n rug gaat zitten  ;).
Door tieneke
#1209254
- Judith - schreef:

Nou ja, ik zal toch eerst moeten weten of er ergens schade is, voor er iemand met z'n vingers aan z'n rug gaat zitten  ;).
Een goede osteopaat is zeer voorzichtig,kijkt zeker eerst hoe de hond/paard loopt/beweegt etc, en kan dergelijke letsels vaak meteen inschatten/ herkennen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1209410
- Judith - schreef: Ik heb vandaag gebeld en ze zou me terugbellen om te laten weten wanneer het kan (maar ik heb nog niets gehoord  ???). Hoogstwaarschijnlijk woensdagmiddag. Goddank hoeft hij er niet voor onder narcose  :) (daar lig ik echt wakker van  :-X). En verder gaat het op dit moment eigenlijk heel goed: gisteren en vandaag heeft meneerje niet meer gepiept van de pijn en is hij heel vrolijk  :).
Hopelijk kan je snel terecht met Bruin en wat fijn dat hij niet onder narcose hoeft. :-*
Door *Natasja*
#1209413
- Judith - schreef:

Nou ja, ik zal toch eerst moeten weten of er ergens schade is, voor er iemand met z'n vingers aan z'n rug gaat zitten  ;).
Heel verstandig hoor dat je eerst een foto laat maken. Ik hoop dat je snel terecht kan. Fijn, dat het zonder roesje kan.
Door verwonderd
#1209973
- Judith - schreef: Morgen 16.00 uur istie aan de beurt  :).
mooi! Hoop dat het duidelijkheid gaat geven!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door