Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#1197739
faycka wordt oud,dat is nu ook wel te zien,in april wordt ze alweer 12 jaar,het gaat goed met mijn lievelingetje,maar ik zie toch dat haar spiermassa langzaam maar zeker achteruit gaat,ondanks de dagelijkse beweging die ze krijgt.natuurlijk probeer ik haar in top conditie te houden,maar ik merk dat ze echt wat ouder gaat worden,een senior dus.met gemak loopt ze nog een wandeling van 2 a 3 uur uit,maar een half uur naast de scootmobiel is toch te veel voor haar.hebben jullie misschien een idee om dit proces te vertragen?daarmee bedoel ik een spierversterker ofzo,aan annabolen is ze nog lang niet aan toe,maar ik denk dan meer in de richting van voeding,of iets homeopatisch.ze krijgt nu barf,af en toe kvv en visolie capsules.ik ben nog in twijfel om haar ook iets van een  een glucosamine preparaat te gaan geven........maar welke is het beste? kortom beschreven,hoe hou ik mijn oudje zolang mogelijk op de been en in een goede conditie?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door