Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door peggy
#1193236
heb al heel wat gelezen over dit produkt maar heb nog wat vragen aan mensen die reeds dit produkt aan hun viervoeter toedienen.
heb een collie van 12 jaar en heeft bij het opstaan stramme gewrichten die soepeler worden naarmate hij rondloopt.
ik geef momenteel bio-condil (voor mensen) in zakjes poeder. dit geef ik smorgens in yoghurt. bio-condil bevat 1500 glucosamine en 1200 chondroïtine. mijn reu weegt 40 kg (is een hele grote). vroeg me af of dit niet te hoog is voor hem die dosering.
ik las op jullie forum over corta-RX. kan dit dagelijks en blijvend toegediend worden? of wordt dit in kuur gegeven? is dit een siroop? wordt dit enkel gebruikt bij erge vormen van gewrichtsstijheid of kan ik er beter op tijd mee starten?
is dit een eerlijke leverancier? en is het de ultimate solution die ik nodig heb?
http://www.entirelypets.com/cacowicr32oz.html
alvast bedankt!!!
Door Lizzy
#1193566
Helpt het goed, dat bio-condil? Want in dat geval zou ik dat gewoon lekker blijven gebruiken. Ik denk dat je de dosering wel kunt halveren.

Ik heb lange tijd Corta-RX gebruikt. Ik gebruik het nu niet meer omdat mijn hond inmiddels Spier Support krijgt (waar ook gluco en chondro in zit) en hij ook permanent op pijnstillers staat (hij is bijna 13). Ik heb het lange tijd dagelijks gegeven. Het lijkt inderdaad een beetje op siroop maar dan is het donkerbruin en stinkt het naar rundvleesachtige-bouillon.
Door peggy
#1193893
ja, heel tevreden over.....ik gaf dagelijks 1 zakje. sedert een drietal weken geef ik 1 zakje op dag1,dag3,dag5 enz.
ik merk het verschil.....hij lopt weer strammer.
ik denk dat ik ze ga bestellen in tabletvorm en dagelijks een halve dosis geven. nu heeft hij elke keer een dag dat hij niks krijgt. en wanneer ik het nodig acht terug eventjes verhogen
groetjes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door