Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Leo
#9341
hOI,
iK HOOP ECHT DAT HET LUKT,IK HEB GOEDE HOOP.
sUCCES.
gROETJES dESIREE
Voorlopig ziet het er goed uit, hij is ook wat rustiger!
ik hou jullie op de hoogte!
Door ine
#9343
Hoi Leo, als een kap geen optie is, omdat hij dan in paniek raakt. Een trainingsjack niet helpt, omdat hij door de stof heen kan bijten, neem dan voor jullie eigen rust een snuitje of die muilkorf!! Ook al heeft hij er een schurfthekel aan, het is maar voor een korte tijd en voorkomt een hoop pijn en ellende!!
Ik hoop, dat jullie allemaal een beetje rust krjgen, want dat kunnen jullie wel gebruiken!!
Nogmaals veel sterkte en knuffel voor Brutus en je vrouw!! :-*
Door Mister T
#9344

PS Pam ik heet Leo hoor  ;D
Och arme LEO,sorry hoor VENT!!! ;D ben zo gewoon Lizzy d'r naam neer te zetten :-/ mijn welgemeende excuses  ;)
Door Mister T
#9346
tja  :-/ lijkt wel he?of we lezen niet goed  ;D
Hadden jij en Liz de voicemail nog afgeluisterd,misschien hebben jullie er iets aan?????
Twas maar een ideeetje omdat wij destijds ook zo hebben lopen kl***violen met Timber en z'n opgevreten hechtingen  >:(
Door Leo
#9351
Ondertussen gaat het goed klote nu, de boel is dik aan het worden en pussig, kap nu zo veel mogelijk op, wordt weer een lange nacht.. :(
Door Mister T
#9352
Leo,is het mogelijk de wond open te laten??Ik bedoel de lucht erbij te laten komen want dan geneest het sneller maar ik weet niet of het nu al kan,bij tim hadden we het voordeel dat het bloedheet was en wij hebben dagen op de grond in het zonnetje gezeten met tim welliswaar in de houtgreep  :-/.......en alleen als ie uit moest het verband er ff om...
Door sylvia
#9353
Ondertussen gaat het goed klote nu, de boel is dik aan het worden en pussig, kap nu zo veel mogelijk op, wordt weer een lange nacht.. :(
geef je nu wel die antibiotica?
Door Leo
#9354
wond is in de open lucht want hij heeft nu een kap om, leermoment; niks zielig, de gevolgen van het niet doen zijn erger (weet ik nu), arme hond, sukkel van een baas.

Als het morgen niet beter gaat gaan de pillen erin,
Door sylvia
#9355
wond is in de open lucht want hij heeft nu een kap om, leermoment; niks zielig, de gevolgen van het niet doen zijn erger (weet ik nu), arme hond, sukkel van een baas.

Als het morgen niet beter gaat gaan de pillen erin,
waarom wacht je daar mee tot morgen dan heeft de infectie de hele nacht de kans om verder te woekeren.
Het is mooi om het natuurlijk te doen ,maar soms is antibiotica de enige manier.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door