Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1171025
RupsenStorm schreef: Storm is bij de Dierenarts en wordt geopereerd. Pfff ik zit thuis maar kan ook niet helemaal mijn rust vinden.
Zal blij zijn als strakkies de telefoon gaat. ::)
Oja, die onrust en spanning :-X:bigarmhug:
Door RupsenStorm
#1171067
Hij is weer thuis, veel vroeger dan bij hen gebruikelijk maar we dachten allemaal dat deze uitzondering beter is voor Storm. Hij ligt nu heerlijk op de bank te slapen. Alles is goed gegaan. Ik heb nog niet goed het resultaat kunnen bekijken. Wordt vervolgd dus.
Door RupsenStorm
#1171305
hij wordt elk uur een beetje meer wakker voor de houtkachel onder zijn dekentje, hij heeft al wat zelfgemaakte kippenbouillon gehad en dat smaakte hem goed.
Kan nog steeds niet tussen zijn benen kijken, zag wel oplosbare hechtingen zitten maar verder kan ik niets zien nog. Ik wil hem liever lekker laten liggen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1171410
RupsenStorm schreef: hij wordt elk uur een beetje meer wakker voor de houtkachel onder zijn dekentje, hij heeft al wat zelfgemaakte kippenbouillon gehad en dat smaakte hem goed.
Kan nog steeds niet tussen zijn benen kijken, zag wel oplosbare hechtingen zitten maar verder kan ik niets zien nog. Ik wil hem liever lekker laten liggen.
Ach, daar zitten 4 touwtjes. Lekker laten voor wat het is.  Fijn dat hij weer lekker bij je thuis is en weer bijkomt. Morgen is die alweer de oude, met een leeg tuutje dan, maar ach... :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door