Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1148904
We zijn een stuk opgeluchter terug van de da!
We kwamen de spreekkamer binnen en de da zij gelijk al; het zijn ontstekingscellen!!!!!!!!!!!!
Geen tumorcellen te vinden in de biopten.pffffffffffff
Toen viel er toch al wel een flinke last van mij af, maar hoe verder.

De da had al overlegd met de tandarts daar in de praktijk en een plan van aanpak besproken.
De bult zat eerst niet op de plek die hij verwachte, maar zeker nu de bult groter was ging het toch die richting op.
Vrijdagochtend krijgt Mike een roesje en dan wordt er een foto gemaakt, blijkt daaruit dat het een kieswortelontsteking is, dan zal hij gelijk worden geopereerd door de daar al aanwezige tandarts.
Zien ze o de foto niets, dan gaan ze verder kijken of ze de oorzaak van de ontsteking kunnen vinden.

Foto dus vrijdag pas, zodat hij maar 1x onder zeil hoeft.

Hij heeft nu Rimadyl meegekregen, geen antibiotica omdat dit ervoor zou zorgen dat ze de bron van de ontsteking dan nog moeilijker zouden vinden als het geen kies is.

Ik ben erg blij met deze da, laat mijn meningen over voeding en enten vol in waarde, vind het zelfs goed dat ik er over nadenk en pakt ook gelijk goed aan bij problemen.
Hij vond Mike ook wel zieligjes eruit zien zo met zo'n wang, Mike daarentegen stond vol te kwispelen. :-*

Jullie begrijpen ik vind het vreselijk voor Mike, maar ben toch al aardig opgelucht, al ben ik natuurlijk pas helemaal gerustgesteld als ik Mike vrijdagmiddag weer gezond (wel suf natuurlijk) mee naar huis mag nemen.

Het begon hem vandaag ook wel wat te irriteren, wilde graag gaan zitten jeuken, maar dat deed dan weer zeer.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op wo 14 jan 2009, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#1149165
Vind het altijd zo lief hoe jullie meeleven, bedankt! :-*

En inderdaad, niet fijn dat Mike onder zeil moet, ben ik altijd erg bang voor, maar het belangrijkste is dat hij dan weer opknapt.
Maar het ergste waar ik bang voor was is het niet en dat vind ik een heeeele opluchting en ik hoop dat ik nog een hele lange tijd van mijn mannetje mag genieten. :-*
#1149174
Bernie schreef: Vind het altijd zo lief hoe jullie meeleven, bedankt! :-*

En inderdaad, niet fijn dat Mike onder zeil moet, ben ik altijd erg bang voor, maar het belangrijkste is dat hij dan weer opknapt.
Maar het ergste waar ik bang voor was is het niet en dat vind ik een heeeele opluchting en ik hoop dat ik nog een hele lange tijd van mijn mannetje mag genieten. :-*
Narcose is inderdaad altijd spannend  :-\ Maar we gaan vrijdag gewoon allemaal duimen voor je mannetje, dan moet het goed komen  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door