Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#120993
Hoihoi,

Ik ga regelmatig met Sunday fietsen (ongeveer iedere dag wel) en 2 of 3 keer per week fiets ik een rondje 'om de westerveld', da's een kilometer of 7 en daar doen we zo'n 25 minuten over. Onderweg zit Sunday in alle sloten die hij tegenkomt.
Als ik bijna weer thuis ben gaat Sun altijd graag nog even zwemmen in het Zwarte water, hij rent uit zichzelf naar de steiger en ik fiets er dan maar een beetje achteraan. 5 minuutjes zwemmen en dan naar huis.

Vandaag vroeg ik me ineens af of het wel zo verstandig is om hem te laten zwemmen, zo meteen na het fietsen. Is het niet te koud?
Aan de andere kant zit hij onderweg ook in iedere sloot die hij tegenkomt.
En hij zwemt niet lang, 5 minuten ofzo?

Wie o wie?
Laatst gewijzigd door Femke op zo 04 jul 2004, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ordell
#121013
Wanneer zij losloopt terwijl je aan het fietsen bent en de hond zodoende zijn eigen tempo kan bepalen maakt het helemaal niets uit. Iets anders is wanneer de hond wordt gedwongen een bepaalde afstand mee te draven. Dan kan de lichaamstemperatuur te hoog zijn om dan ineens te gaan zwemmen. Maar aangezien Sunday onderweg ook al de nodige sloot meepikt is er weinig aan de hand, alleen maar gezond... ;)
Laatst gewijzigd door Ordell op zo 04 jul 2004, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door