Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1131925
Thanks! Afbeelding

We mochten rond de middag bellen om te horen hoe het gegaan was en
alles was tot hiertoe zonder problemen verlopen.
Nu nog een paar uurtjes wachten en dan kunnen we haar terug gaan halen.  :wavetowel2:

Is er nog iets wat ik haar de eerste dagen kan geven?
Ik had gelezen over Recovetsem maar daar kan ik nu zo snel niet meer aangeraken.
Is Traumeel eventueel ook goed?
#1131930
Binno schreef: Thanks! Afbeelding

We mochten rond de middag bellen om te horen hoe het gegaan was en
alles was tot hiertoe zonder problemen verlopen.
Nu nog een paar uurtjes wachten en dan kunnen we haar terug gaan halen.  :wavetowel2:

Is er nog iets wat ik haar de eerste dagen kan geven?
Ik had gelezen over Recovetsem maar daar kan ik nu zo snel niet meer aangeraken.
Is Traumeel eventueel ook goed?
Fijn dat ze oké is. Traumeel zou ik haar ook geven. Ieder uur of 2 uur eentje voor de eerste paar dagen.
#1132150
Jaah ze is weer thuis  :D
nog groggy en heel slaperig, en zooo zielig kijken...

Afbeelding
Op deze foto was ze pas thuis, nu ligt ze hier achter mij, zacht fleecedekentje onder haar bloot buikje, verwarming wat hoger gedraaid... slaap maar lekker uit meisje...  :bigarmhug:
#1132151
Binno schreef: Jaah ze is weer thuis  :D
nog groggy en heel slaperig, en zooo zielig kijken...

Afbeelding
Op deze foto was ze pas thuis, nu ligt ze hier achter mij, zacht fleecedekentje onder haar bloot buikje, verwarming wat hoger gedraaid... slaap maar lekker uit meisje...  :bigarmhug:
Ohh, ze is in ieder geval een beetje wakker. Klinkt helemaal goed zoals ze erbij ligt :-*  Geef haar maar een voorzichtige knuffel extra.
#1132536
Bedankt voor alle knuffels, ze worden doorgegeven en ze vindt het helemaaaal niet erg. ;D

So far so good, ze heeft gisterenavond nog een plasje gedaan, vannacht heeft ze rustig geslapen en
vanmorgen is ze ook alweer een plasje in de tuin gaan doen.
Ze kijkt nog wel zielig uit haar oogskes en komt vaak steun zoeken, maar even een knuffeltje (of twee, of drie... :whistling:) en dan is ze weer gerust en gaat weer liggen.
Ze kan al die extra aandacht heel goed gewoon worden precies. ;D
Daarnet heeft ze haar pillekes AB en pijnstiller gekregen, en ze heeft uit zichzelf ook al wat gegeten en gedronken. :thumbup:


Heb gisteren in de dierenkliniek trouwens de baarmoeder te zien gekregen die ze eruit gehaald hebben, een gezwollen worst vol met etter en een paar cystes op één van de eierstokken, dus achteraf gezien ben ik blij dat ik ondanks mijn twijfels de knoop toch doorgehakt heb om haar meteen te laten opereren. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door