Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1111404
Hallo iedereen,..EINDELIJK ben ik online.

Gelukkig valt alles mee, ben echt zo blij.

Ik ga het nu goed allemaal even goed en duidelijk opschrijven.
Door al mijn emotie zag ik ff door het bomen het bos niet meer en hoorde ik eigenlijk alleen maar de enge dingen.

Het kwam er op neer dat de arts dacht dat Vato of een nek-hernia of hersenvlies ontsteking had. Als een pup hersenvlies ontsteking heeft is dit meestal steriel en dus niet 'echt' gevaarlijk. Ze heeft daarvoor 1prik paardemiddel wat help voor beide dingen. Daarom moest ik zowiezo rust houden met hem en de volgende dag terug komen op controle. Als hij een nekhernia of hersenvlies ontsteking had, was hij niet zo happy als hij was op controle dus kon ze uitsluiten dat hij gelukkig die 2 dingen niet heeft. Hij had als hij een hernia of hersenvlies ontsteking had zowiezo anders gereageerd en ze wilde pas MRI scan maken als het echt nodig was. Want het is niet goed voor een ons, narcose/roesje ofso.
Hij bleek dus zijn nek heel erg te hebben verdraaid, verstuikt enz. Ik ben met mijn vriend gaan brain-stormen wat hij dan gedaan zou moeten hebben waardoor hij zo'n extreem stijve nek moeten hebben opgelopen. En het enige wat we konden bedenken is dat hij dinsdag avond is aangevallen door een herdershond. Wij hebben niks gezien, het gebeuren in de bosjes. Maar dat is het enige wat we kunnen bedenken.

De arts zei wel dat als we wel een MRI wilde we het wel mochten doen. Maar ze zei dat het echt niet nodig was. En hij huppelt al weer lekker rond en is weer lekker ondeugend. En ze zei dat hij dat echt niet zou doen met een nek-hernia of hersenvlies ontsteking.

Dus ik ben weer helemaal blij en niet meer verdrietig!!!
:circle:

Enne: deze arts is voor vers!
:groupwave2:
#1111405
Adinda schreef: Hallo iedereen,..EINDELIJK ben ik online.

Gelukkig valt alles mee, ben echt zo blij.

Ik ga het nu goed allemaal even goed en duidelijk opschrijven.
Door al mijn emotie zag ik ff door het bomen het bos niet meer en hoorde ik eigenlijk alleen maar de enge dingen.

Het kwam er op neer dat de arts dacht dat Vato of een nek-hernia of hersenvlies ontsteking had. Als een pup hersenvlies ontsteking heeft is dit meestal steriel en dus niet 'echt' gevaarlijk. Ze heeft daarvoor 1prik paardemiddel wat help voor beide dingen. Daarom moest ik zowiezo rust houden met hem en de volgende dag terug komen op controle. Als hij een nekhernia of hersenvlies ontsteking had, was hij niet zo happy als hij was op controle dus kon ze uitsluiten dat hij gelukkig die 2 dingen niet heeft. Hij had als hij een hernia of hersenvlies ontsteking had zowiezo anders gereageerd en ze wilde pas MRI scan maken als het echt nodig was. Want het is niet goed voor een ons, narcose/roesje ofso.
Hij bleek dus zijn nek heel erg te hebben verdraaid, verstuikt enz. Ik ben met mijn vriend gaan brain-stormen wat hij dan gedaan zou moeten hebben waardoor hij zo'n extreem stijve nek moeten hebben opgelopen. En het enige wat we konden bedenken is dat hij dinsdag avond is aangevallen door een herdershond. Wij hebben niks gezien, het gebeuren in de bosjes. Maar dat is het enige wat we kunnen bedenken. Ik hoefde trouwens geen consult te betalen, vind ik dus weer echt tof!

De arts zei wel dat als we wel een MRI wilde we het wel mochten doen. Maar ze zei dat het echt niet nodig was. En hij huppelt al weer lekker rond en is weer lekker ondeugend. En ze zei dat hij dat echt niet zou doen met een nek-hernia of hersenvlies ontsteking.

Dus ik ben weer helemaal blij en niet meer verdrietig!!!
:circle:

Enne: deze arts is voor vers!
:groupwave2:


Hahahahaaa ik wilde ff wat toevoegen/weizigen, drukte ik op het verkeerde knopje !!!!
Laatst gewijzigd door Adinda op do 04 dec 2008, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door