Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Saskia C.
#1108973
Hoi,

Vanavond bij Belle een flinke anaalklierontsteking/abces ontdekt. Ze heeft nog nooit last daarvan gehad en pas nu merkte ik het omdat ze niet meer wilde lopen. Het probleem is dat we in Zweden wonen sinds dit jaar en ik hoop dat ik morgen hier bij een DA terecht kan, maar dat is altijd afwachten hier. Wat kan ik doen met de beperkte middelen hier om het een beetje voor haar te verlichten nu, want ze heeft er duidelijk veel pijn aan nu. Ik heb geen pijnstillers meer in huis voor dieren. Ik heb wel groene leem en colloidaal zilverwaterzalf in huis. Is er nog iets anders mogelijk met huis, tuin en keuken middelen om haar nu te helpen. Ik hoop echt dat ik morgen bij de DA terecht kan. Ik heb via de zoekfunctie al het een en ander opgezocht. Maar daar vond ik niet waar ik naar zocht. Belle is trouwens een 8 1/2 jaar gecastreerd kooikerteefje dat volledig al een aantal jaar op BARF staat.
Door Fynn
#1109201
Ik kan je niet helpen helaas met tips.
Onze teef heeft ook een ontstoken anaalklier gehad en bij de da hebben ze er rechtstreeks ab ingespoten nadat ze hem uitgedrukt hadden.
Dit was zeer pijnlijk jammer dat je geen pijnstilling hebt.

Sterkte voor je hond en ik hoop dat je morgen terecht kan bij een da.

Rian,Ijuba,Fynn en Asani

Barfplaats wordt gesponsord door