Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1102964
Lieve Do, ik vind het echt zo verschrikkelijk voor jullie.
Ik denk aan jullie en ik huil met jullie mee, maar ik zou zo graag meer voor jullie willen doen. :'( :'(
Dat het ook zo snel gaat zeg, probeer nog volop van jullie meisje te genieten, te knuffelen met haar.
Heel veel sterkte! :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1102978
Wat een slechte prognose.  :'(
Lees net dat het vooral bij Flatjes en Berners voorkomt.
Wat een ongelooflijke pech. Zo oneerlijk, zo'n lieve hond.  :'( :'( :'(
Fijn dat je vrij hebt kunnen nemen om er voor haar te zijn. Geniet nog van haar goede momenten.  :-*
Door keetje
#1102986
Oh nee, toch slecht nieuws. Ik zit hier een potje te janken. Ik heb erg meegeleefd en toch gehoopt op een wondertje voor Lupa maar het mag niet zo zijn! :'(
Wat oneerlijk, heel veel sterkte en probeer toch nog van haar te genieten van haar goede momenten in de misschien nog korte tijd dat ze bij jullie mag zijn. :'(
#1103107
Oh nee Do...wat een afschuwelijk bericht....ik ben sprakeloos, heb afgelopen week even meegelezen en niet verwacht dat het zo ernstig zou zijn...wat zullen jullie een verdriet hebben om jullie mooie lieve Lupa...ik wens jou en Hans heel veel sterkte toe..
Door Fido
#1103131
Nu maar eens een reactie van mij via Bp.

De afgelopen week erg met Do meegeleeft. Hoorde natuurlijk het verhaal van Erwin en zijn zorgen en dan begint er zo'n scheurend gevoel bij mij persoontje :-\ Ik wil Do troosten maar kan het gewoon niet :'( Het is oneerlijk om haar troostende woorden toe te spelen terwijl het er niet goed uitzag. Natuurlijk weet je het pas zeker als er een diagnose is gesteld........

Gister de pathaloog aan de telefoon gehad en dan wordt de hoop op iets positiefs bijna 0%. Om het zeker te weten moesten we nog een dag langer geduld hebben en dan komt de uitslag.
Vanmiddag heel wat telefoontjes gepleegd (btw een heerlijk meewerkende UKG, maar niet heus >:() en nog wat collega da aan de telefoon gehad. Ook wij geven niet zomaar op en waren vandaag opzoek naar een plek voor Lupa waar ze geholpen kan worden.

Wat willen we Do en Lupa graag helpen! Maar we zijn beperkt in ons menszijn en, helaas in dit soort gevallen, god niet :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door