Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#123995
tieneke schreef: De dag kan nu niet meer stuk ;)
Geef Boef maar een extra knuf :-*
Reken maar dat ze al paar flinke knufs gehad heeft! Maar zal er zo nog eentje namens jou uitdelen!
Door Truus
#123997
Sonja schreef:

Reken maar dat ze al paar flinke knufs gehad heeft! Maar zal er zo nog eentje namens jou uitdelen!
HÉ...wacht!!! Ook nog namens mij :-* ;D
Door zurca
#124002
En namens mij ook een dikke knuffel :-* Wat een opluchting zeg, gelukkig maar..
Gebruikersavatar
Door Nitus
#124039
Nou dat is nog eens goed nieuws, fijn hoor :D! Geef boef van mij en m'n hondjes ook maar een paar dikke knuffels :-*.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#124052
Boeffie is helemaal moe van het knuffelen. Komt bij dat Stan haar ook ineens erg lief vindt :P (Zou ze nu toch eindelijk loops gaan worden?). Ik ben vannacht om 3 uur nog m'n bed uitgegaan omdat ik een hoop gekef hoorde. Zat Boef met zeiknatte oren helemaal chagrijnig te kijken. >:( Ze wilde gewoon slapen, maar Stan wilde maar met haar kroelen. >:( Normaal doet hij dat bij Nena, maar nu was ineens Boef de pineut. Ik heb Boeffie maar meegenomen naar de slaapkamer, want ik wilde zelf eigenlijk ook wel graag slapen en dat kwam er zo niet van. Dus heeft ze naast mijn bed geslapen. Toen de wekker ging is ze op bed gesprongen en hebben we uiteraard ook al lekker gekroeld. ;)
Door Eidos
#124188
Heeeeeeeey wat een superbericht !!!!!!!!! Ook ERG veel knuffels voor boef van mij en een dikke smak op dr koppie !!! ;) :-* ;D
Door lekker kort
#124291
Hoi Sonja,

Dat is een goed bericht.

Groet Fritz.
Door Netty
#124322
Hi Sonja

Ik lees het net..... kind van harte, wat een opluchting.
geef maar een dikke hug
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door