Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#1076279
Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me echt goed  :-*  heel erg lief van jullie allemaal, heel erg bedankt!! ik denk ook dat iedereen hier wel kan bedenken wat het voor iemand doet als je je grootste vriend zomaar kwijt raakt.

We missen hem enorm, onze middelste hond (links op de banner) is erg uit zijn doen, maar het valt ook niet mee als je ranglaagste bent en vorige maand kwam onze Shih Tzu pup erbij waardoor hij dat ineens niet meer was en nu is de ranghogere ineens weg... :-\ best verwarrend allemaal.
Het vervelendste vind ik dat hij haast niets wil eten...hij moet 1,4 kilo eten om goed op gewicht te blijven maar dat gaat er nu niet in..maar we gaan ons best doen om hem aan het eten te krijgen. Hij heeft nu ook ineens een soort rode uitslag op zijn bekkie  ::)



Jairo is zaterdagavond dood neergevallen, hij mankeerde niets. We dachten aan een hartstilstand maar doordat er de andere dag bloed uit zijn neus en mond kwam, denkt onze DA achteraf toch aan een longbloeding :'(

Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven  :-*

No
Door tieneke
#1076292
RuBep schreef: Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me echt goed  :-*  heel erg lief van jullie allemaal, heel erg bedankt!! ik denk ook dat iedereen hier wel kan bedenken wat het voor iemand doet als je je grootste vriend zomaar kwijt raakt.

We missen hem enorm, onze middelste hond (links op de banner) is erg uit zijn doen, maar het valt ook niet mee als je ranglaagste bent en vorige maand kwam onze Shih Tzu pup erbij waardoor hij dat ineens niet meer was en nu is de ranghogere ineens weg... :-\ best verwarrend allemaal.
Het vervelendste vind ik dat hij haast niets wil eten...hij moet 1,4 kilo eten om goed op gewicht te blijven maar dat gaat er nu niet in..maar we gaan ons best doen om hem aan het eten te krijgen. Hij heeft nu ook ineens een soort rode uitslag op zijn bekkie  ::)



Jairo is zaterdagavond dood neergevallen, hij mankeerde niets. We dachten aan een hartstilstand maar doordat er de andere dag bloed uit zijn neus en mond kwam, denkt onze DA achteraf toch aan een longbloeding :'(

Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven  :-*

No




Vreselijk om op deze manier zo'n jonge hond kwijt te raken  :'( :'(
Nogmaals heel veel sterkte  :-*
#1076564
Ohwwww rillingen krijg ik er van op die manier je hond te verliezen. Voor de hond zelf misschien wel prettig maar voor jou als baasje vreselijk traumatisch. Ik heb ook zo een hond verloren (duitse dog) en dat gaat vie niet mee toen. Sterkte om het een plekje te geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door