Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#113719
He wat vervelend zeg! Nou weet je dus nog niet waar het door komt :-\

Belfi spuugde 's morgens altijd als we haar niet om een uur of 8 eten gaven. Maar sinds ze versvlees krijgt heeft ze dus nooit nergens meer last van.
#114072
yalla schreef: Nou Lizzy ik vind het heel aannemlijk klinken.
Yalla, je moet wel even goed lezen ;D

Punt 1: Whoofer heeft nu ook weer gekotst zonder dat de broodmachine aan heeft gestaan!

Punt 2: Whoofer heeft nu ook gekotst in de middag

;D

Maar Lupa, het antwoord is dus: nee, ze spuugt momenteel niet wanneer wij erbij zijn.
Door yalla
#114220
jeanne schreef: dus ze spuugt alleen als jullie er niet zijn?????
zou het stress kunnen zijn, dat ze niet alleen wil zijn???????

ja, ik roep ook maar wat
Nou het kan wel. Het is wel denkbaar bij honden die wat ouder worden dat ze ineens moeilijker alleen kunnen blijven, terwijl ze dat vroeger wel konden; ze worden wat afhankelijker en gezien de toestand waarin Whoofer zich nu bevindt is dat best een plausibel verhaal.
#114225
Lizzy, waar was het brood wat jullie die nacht hadden gebakken, in de keuken?
Honden ruiken vele malen sterker als een mens en best kans dat de geuren van het de nacht gebakken brood haar neus toch bereikt hebben.
En haar maagzuur ging weer werken....
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op di 22 jun 2004, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#114229
ducktails schreef: Lizzy, waar was het brood wat jullie die nacht hadden gebakken, in de keuken?
Honden ruiken vele malen sterker als een mens en best kans dat de geuren van het de nacht gebakken brood haar neus toch bereikt hebben.
En haar maagzuur ging weer werken....
Ria
Nee, ik heb de machine in de tuin in de schuur gezet, dusse.. lijkt me niet dat ze dat nog ruikt ???
#114230
Lupa schreef: sorry :-[

maar zij spuugt dus snachts als jullie er niet zijn9slapen)
of slaapze bij jullie?
zou het dat kunnen zijn? omdat ze ook gespuugd had toen juliie weg waren?
Nee, Whoofer slaapt al die jaren beneden bij de andere honden, niet bij ons.
#114287
yalla schreef:

Nou het kan wel. Het is wel denkbaar bij honden die wat ouder worden dat ze ineens moeilijker alleen kunnen blijven, terwijl ze dat vroeger wel konden; ze worden wat afhankelijker en gezien de toestand waarin Whoofer zich nu bevindt is dat best een plausibel verhaal.
Ja, de basset van mijn vriendin, die had dus ook last van stress, (na de komst van de baby) ze heeft toen op advies van de da zo'n geurverspreider gehaald, die je in het stopcontact moet doen. Effe kijken hoe dat ding heet: hebbes: D.A.P. Dog Appeasing Pheromone
zijn dus hormonene die een drachtige teef afscheid, ofzoiets ??? werkt geruststellend, en bij die basset heeft het heel goed geholpen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door