Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#109911
Zal qyan leukgevonden hebben, dat oprekken :P.

Ja Wandor voelde zich behoorlijk naar, en wij ook want normaal doet ie altijd zo stoer, en nu was het ineens zo'n zielig hoopje hond... en zo'n piemeltje is natuurlijk al hardstikke gevoelig, als die dan ook nog afgeklemd raakt....

Mocht het nog een keer gebeuren, dan gaan we de dierenarts om een ingreep te bespreken.

Bedankt voor jullie reacties!!
Door qyan
#110066
Evelyn schreef: Zal qyan leukgevonden hebben, dat oprekken :P.

Ja Wandor voelde zich behoorlijk naar, en wij ook want normaal doet ie altijd zo stoer, en nu was het ineens zo'n zielig hoopje hond... en zo'n piemeltje is natuurlijk al hardstikke gevoelig, als die dan ook nog afgeklemd raakt....

Mocht het nog een keer gebeuren, dan gaan we de dierenarts om een ingreep te bespreken.

Bedankt voor jullie reacties!!

**proest**
nee, qyan vond het totaal niet erg ;D
maar dat was ook juist de bedoeling, want indien niet stijf had oprekken natuurlijk helemaal geen zin, want dan is het smal en dun.
maar dat hielp gewoon echt niet dus.
Door qyan
#110394
Evelyn schreef: ps was dat advies geen grapje van de dierenarts? ;D
nee, dat advies was echt geen grapje.
hij wilde het eerst zo proberen ipv een ingreep omdat qyan toen nogal last van zijn vacht/ huid had en al een paar keer een roesje voor rontgenfoto's had gehad.
dus als het kon wilde hij nog een verdoving voorkomen.
Door qyan
#110395
Evelyn schreef: whahaahahah, ja leuk, dat had ik wel willen zien!!

(kreeg tie er ook een zaadlozing van? ;D, alleen het idee al!!)

Ik ga dus echt niet oprekken!! 8)
nee, daar kreeg qyan geen zaadlozing van.
het moest heel kort en zowiezo oppassen dat het niet zou scheuren.
dus meteen daarop gooide ik een bal en dan was het zo weg.

maar die zaadlozingen krijgt qyan uit zichzelf al, alleen nu schuift zijn voorhuid dus weer terug zonder pijn ;)
als puber had hij het heel erg, wordt nu minder, maar dan lag hij te slapen en zag je hem opeens overeind springen. had dan een moeilijke stijve staan vanuit zijn slaap en begon meestal ook te spuiten.
alleen zijn voorhuid schoof dus nooit terug en nu wel.
nu hij richting de 2 jaar gaat heeft ie het niet zo heel vaak meer gelukkig.
#110421
Ja het is nogal een onderwerp. ;D

Ik had er nooit bij stilgestaan of over nagedacht dat mijn lieve dobertje ooit een zaadlozing zou krijgen, beetje naief natuurlijk :D (ik zie hem eigenlijk nog als kindje ;)).

Wandor had in zijn pubertijd nooit zoiets! (misschien wel wanneer wij er beiden niet waren, dat weet ik niet).

Hoorde ik van mijn collega nog een raar verhaal (een beetje in de trant van het advies om de voorhuid op te rekken). De kat (poes dus eigenlijk) van haar zus was nogal krols, had de dierenartsassistente tegen haar gezegd dat ze een potlood bij het beestje naar binnen moest stoppen, een paar keer heen en weer en dan was het wel over! Heeft ze natuurlijk niet gedaan, maar ze had wel plaatsvervangende schaamte!! Sommige mensen geven wel raar advies hoor!!

Om even op wandors piemeltje terug te komen, toen ik tussen de middag ff checkte hoe het ermee stond, was zijn piemeltje wel nogal dik, maar zat gewoon in de voorhuid. Nu weet ik niet of hij gewoon een beetje opgewonden was of dat er wat anders aan de hand was. Ik heb er weer zalf opgedaan, en hij had volgens mij geen pijn want hij keek niet moelijk en hij gromde ook niet... Het is toch wat met die reuen!!! (en dan zeggen ze wat over dat vrouwen moelijk zijn!!)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#111758
jeanne schreef:
nou ja zeg, :o
beetje vreemd :-\
nou, wel meer dan een beetje vreemd, er zullen maar mensen zijn die dit "advies" ter harte nemen :o wie weet hoe die poes (letterlijk en figuurlijk ;D) beschadigt wordt..... nahja, wat een muts van een assistente.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door