Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1020387
ach nee!!!

jezus.. mijn hart zit tussen mijn oren..
dat is kl*te!!!
wat verdrietig.. wat balen.. wat oneerlijk..
hij heeft zo hard geknokt.. en jullie ook..

heel veel sterkte jullie..
geef hem een ontzettend dikke knuffel van ons..
voor jullie ook natuurlijk..

:bigarmhug:
Door W&dy
#1020388
jeetje mina zeg

moest ff 3 x goed lezen of ik het wel goed las.

wil jullie heel veel sterkte wensen

ben er ff stil van weet ook ff niet wat ik neer moet krabbelen
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1020391
oh, Ellen, wat een verdriet.........jij en Rien onwijs veel sterkte gewenst vandaag en de dagen die gaan komen.
Afscheid gaan nemen van jullie lieve Weirdo, het is haast niet te doen maar het moet.......

Weirdo heeft weer hoge koorts en haast geen zuurstof meer in zijn bloed, men wil nog wel een poging ondernemen om een longfoto te maken om er zeker van te zijn dat er niet iets van bv een klein takje in zijn longen zit wat ze zouden kunnen verwijderen, maar hij is zo zwak.......Ellen denkt dat ze niet hiervoor kiest.
Ook heb ik begrepen dat zijn urine ook niet goed is .

Heel veel sterkte......
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1020401
de Meiden schreef: oh, Ellen, wat een verdriet.........jij en Rien onwijs veel sterkte gewenst vandaag en de dagen die gaan komen.
Afscheid gaan nemen van jullie lieve Weirdo, het is haast niet te doen maar het moet.......

Weirdo heeft weer hoge koorts en haast geen zuurstof meer in zijn bloed, men wil nog wel een poging ondernemen om een longfoto te maken om er zeker van te zijn dat er niet iets van bv een klein takje in zijn longen zit wat ze zouden kunnen verwijderen, maar hij is zo zwak.......Ellen denkt dat ze niet hiervoor kiest.
Ook heb ik begrepen dat zijn urine ook niet goed is .

Heel veel sterkte......
bedankt voor de uitleg..
ik vroeg het me al af.. hoewel ik nooit zou twijfelen aan ellens besluit..

pft.. man wat ben ik verdrietig..  :'(
Door Danny
#1020410
Oh mijn god wat ongeloofelijk triest...we hebben met z'n alle zuke hoop gehad, wat heeft hij gevochten zeg!
Dit doet pijn heel veel pijn :'(

Heel veel sterkte voor jullie een hele dikke knuffel!
Door tessa
#1020411
Heel, heel veel sterkte gewenst , hij heeft heel hard gevochten uit liefde voor jullie, hij was nog niet klaar om te gaan, anders had hij niet zo geknokt. ontzettend triest dat het niet is gelukt :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door