Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1204121
202Spots schreef: Had er niet eens aan gedacht dat 't vannacht volle maan was...dus hield me hart al vast,maar gelukkig allemaal goed gegaan!
Thanks voor de doorgaande duimen!
Hier ging er wel eentje gestrekt, zou dat met die volle maan te doen hebben? Heb het al eerder gehoord hoor, maar dan zonder logica en dan kun je er ook niet zoveel mee.
#1204165
[quote="Angelique"]
Hier ging er wel eentje gestrekt, zou dat met die volle maan te doen hebben? Heb het al eerder gehoord hoor, maar dan zonder logica en dan kun je er ook niet zoveel mee.
[/quote]

Nee..Volgens de "offficial" scientists is er geen bewijs... :-\
maar ik vind 't toch wel vreemd dat Tor meestal rond de nieuwe maan en de volle maan 'n seizure heeft...
Ik denk niet dat alle honden dezelfe reactie hebben,maar elke hond reageerd ook verschilled op dezelfde medicijn...
net zoals  de ene hond wel goed control heeft met b,v Kbr...Tor kan er absoluut niet tegen,dus wat voor de ene
wel werk,werkt niet voor de andere, en 't is denk ik 't zelfde met de stand van de maan,
Tor reageerd er dus echt wel op en andere hebben geen reactie...
Wanneer je 'n log bijhoud,kan je misschien nakijken wanneer er 'n seizure was en dan opzoeken of er nieuwe of volle maan was?

Ook al is de seizure  niet echt bewezen, de maan heeft  evengoed wel andere reacties :-\

FULL MOON: The Full Moon influences the psyche of animals with noticeable intensity. It has been said to increase chaos, and even cause the Earth to shake. Veterinary staff and Animal Control keep busy during this phase. When an animal is upset during the Full Moon they tend to be restless. Dogs and wolves are known to howl during the Full Moon phases, while birds become agitated and become disoriented. Cats hide. The Full Moon tends to rattle both humans and our pets' emotions.

NEW MOON: For a sensitive animal, the New Moon, not unlike the Full Moon, supports intention and therefore it is a time to change old habits which block awareness. It is a time to tune into nature's vibrations-which many cats, dogs, other domestic and wild animals may do.

http://www.petplace.com/dogs/lunar-phas ... page1.aspx
#1204338
[quote="202Spots"]
Had er niet eens aan gedacht dat 't vannacht volle maan was...dus hield me hart al vast,maar gelukkig allemaal goed gegaan!
Thanks voor de doorgaande duimen!
[/quote]
We duimen door dat hij er minstens nog 4 weken zonder aanval bij krijgt  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door