Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eeffie
#993311
Even een poosje offline geweest...
Relatie verbroken, verhuisd, druk druk, druk, maar we zijn er weer!

Geen vragen of problemen, maar gewoon even een update over Terry en Khilla.
Van Terry zijn spastische darm is niets meer te merken dankzij dr. Westerhuis  :thumbup: en KVV.
Hij eet nog altijd 3 maaltijden per dag en het gaat uitstekend met hem. Hij ziet er echt perfect uit op dit moment.

Khilla heb ik sinds oktober vorig jaar en was echt een zorgenkindje toen ik haar kreeg.
Op dit forum kun je nog foto's vinden van hoe beroerd ze eruit zag.
Het bleek dat ze een auto-imuunziektie heeft en haar huid op haar kop en in haar oren klapte helemaal open.
Eerst aan de pred en vooral aan de KVV met de nodige supplementen en ze ziet er uit om door een ringetje te halen.
Helaas staat ze nog steeds op een minimale onderhoudsdosis van een kwart pilletje per dag, maar daar voelt ze zich prima bij. Rond haar ogen komen af en toe nog wel pukkeltjes en lelijke plekjes, maar ik laat het zo. De bijwerkingen van de pred zijn zo vervelend dat ik liever heb dat ze een paar pukkels heeft.

Ik krijg een hoop positieve reacties uit mijn omgeving en een aantal mensen zijn hierdoor ook rauw gaan voeren.

Barfplaats wordt gesponsord door