Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#980695
Floor heeft veel talgbulten en af en toe gaat er 1 open  :-X Zoals vanmorgen dus.
Hij is nu leeg en schoon (met water), maar zou ik er iets op kunnen doen wat de genezing bevordert?
Het liefst iets wat bij een gewone drogist (we hebben hier een Etos) te halen is.
Door conleeuw
#980715
Cathelijn schreef: Floor heeft veel talgbulten en af en toe gaat er 1 open  :-X Zoals vanmorgen dus.
Hij is nu leeg en schoon (met water), maar zou ik er iets op kunnen doen wat de genezing bevordert?
Het liefst iets wat bij een gewone drogist (we hebben hier een Etos) te halen is.
cathelijn, wil je niet eigenlijk dat het open blijft om te dreineren?
Door Cathelijn
#980719
conleeuw schreef: cathelijn, wil je niet eigenlijk dat het open blijft om te dreineren?
Ja, in eerste instantie wel, maar soms blijven ze zo lang open, dat lijkt me ook niet goed.
Het wondje dat ze had toen ze bij jou was, is nu pas echt goed dicht.
Dus ik ga niet meteen smeren, maar ga het wel in huis halen, de Echinacea van Lizzy, of van Bloem  ;)

Nu gaan we maar even aangelijnd over straat, ze zwemt anders en gaat in het zand liggen rollen. Beter even van niet al zal ze niet blij zijn met me  :P
Door Cathelijn
#980944
Lizzy schreef: Echinacea Extra Forte met Cat's Claw en Plantago van Bloem!

Sterkte met de patient :-*
Heb je nog een winkel-tip? Ben al een paar zaken langs geweest, maar kan het niet vinden. Morgen ben ik in Den Bosch, daar is De Tuinen, zouden ze het daar hebben?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door