Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#967267
Laura2004 schreef: Dan hebben jullie geluk dat Ziggy jullie hond niet is, want bij Ziggy lopen haar anaalklieren regelmatig leeg op de bank, als je dat aan ziet komen als baas zal je wel moeten, tenzij je het lekker vindt op per ongeluk in anaalkliervocht te gaan zitten  ::)
eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwww :yucky:
Door *wendy*
#967274
Laura2004 schreef: Dan hebben jullie geluk dat Ziggy jullie hond niet is, want bij Ziggy lopen haar anaalklieren regelmatig leeg op de bank, als je dat aan ziet komen als baas zal je wel moeten, tenzij je het lekker vindt op per ongeluk in anaalkliervocht te gaan zitten  ::)
Boy doet dat ook, alleen bij hem geen voortekenen.  :yucky: :yucky:
Door Laura2004
#967299
pippy schreef: Boy doet dat ook, alleen bij hem geen voortekenen.  :yucky: :yucky:
Bij Ziggy zijn de voortekenen, soppen, soppen, soppen en een je tegemoet komende putlucht, dat betekent dat het onderweg is of al is gebeurd, vaak ben ik te laat  :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#967302
Laura2004 schreef: Bij Ziggy zijn de voortekenen, soppen, soppen, soppen en een je tegemoet komende putlucht, dat betekent dat het onderweg is of al is gebeurd, vaak ben ik te laat  :-\
Nooit over nagedacht om de anaalklieren te laten verwijderen, dit lijkt me echt geen pretje...
Door Laura2004
#967309
*Dorothea* schreef: Nooit over nagedacht om de anaalklieren te laten verwijderen, dit lijkt me echt geen pretje...
Ja, daar heb ik zeer zeker over nagedacht, aangezien Nynke het volgens mij ooit ook bij één van haar honden heeft laten doen, maar ik heb begrepen dat het geen eenvoudige ingreep is en één van de risico's is dat de sluitspier beschadigt raakt, waardoor ze haar ontlasting niet meer zou kunnen ophouden (tja, dan heb ik liever die anaalklieren... :-\) en dat vind ik echt een heel groot risico, maar ik ben wel een beetje wanhopig aan het worden van het feit dat haar anaalklieren continu leeglopen (het is gewoon goor, ik heb een stoffen bank en als het gebeurt als ik weg ben, dan is het al opgedroogd in de bank en dat is wel erg vunzig), het gebeurt vaak maandelijks, maar soms ook wekelijks, heel lastig, ik heb hier op bp gehoord van een homeopatisch middel wat hiertegen zou kunnen helpen, dus dat ga ik binnenkort proberen, verder weet ik ook niet wat ik er aan moet doen...
Of is het risico van een operatie niet groot?
Laatst gewijzigd door Laura2004 op do 15 mei 2008, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door