Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#958517
Gossie meid, wat een toestand. Natuurlijk is het fijn dat hij al die nare dingen niet heeft, maar je wilt natuurlijk vooral weten wat het wel is. Hopen dat de AB goed aanslaat. Kan me voorstellen dat je hem niet graag een nachtje daar laat maar voor Rakker misschien wel het beste. Veel sterkte, het wordt vast geen fijn nacht, positief proberen te blijven denken hoor en klets het maar van je af hier!! :-* :-*
#958569
Hoi Dian,gelukkig geen enge dingen uitgekomen.
Laat het dan a.j.b. maar een "gewone heftige"darmontsteking zijn.
Daar kunnen ze ook goed ziek van zijn en dan past dat niet kunnen staan toch weer bij darmkrampen en buikpijn en algehele zwakte.
Als hij vannacht heeft gehad dan heeft de AB al wat werk kunnen verrichten en gaat het vast al een ietsiepietsie beter morgen.
Mag hij dan misschien naar huis.
Ik hoop het zo voor je. Ik zal in ieder geval vannacht ook aan hem en jou denken.
Heel veel sterkte.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
#958579
Na, gelukkig gaat het ietsje vooruit en gelukkig geen Parvo, want daar zit je ook niet op te wachten  :-X
Ik hoop dat als je straks naar hem toe gaat, dat je iets meer gerust gesteld bent.
Als de ab aanslaat, knapt het ventje misschien wel snel op.
Dat hoop ik hartstikke... :bigarmhug:....de arme ziel...
Niet fijn dat hij vannacht niet thuis kan zijn...maar dan gaan we ervoor dat je morgen je Rakkertje weer helemaal in je armen kunt sluiten, en hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door